فرصت ویژه برای فروش انواع عسل طبیعی مخصوص شهر خوانسار در استان اصفهان به وجود آمده تا در بسته بندی های گوناگون و با قیمتی مناسب، عسلی اصل را خریداری نمایید.
اگر بخواهید نام یکی دیگر از شهرهایی را که انواع عسل طبیعی و ارگانیک در آن به عنوان یک سوغاتی معروف شناخته شده را بدانید، باید شهر خوانسار را بشناسید و بدانید که این شهر در استان اصفهان، عمده تولیدکنندگانی را برای پاسخگویی بازارهای فروش عسل این استان، داشته است.
همه شما می دانید که عسل طبیعی، از روزگاران گذشته بر سر سفره انسان ها بوده و همواره افراد بسیاری از خواص شگفت انگیز این ماده غذایی و دارویی، بهره لازم را برده اند و امروزه نیز با توجه به انجام آزمایشات بیشتر بر روی ترکیبات عسل طبیعی، این ماده ی غذایی بیشتر از خود خواص منحصربفردتری آشکار نموده و مصرف کنندگان جدی بسیاری را دارا می باشد.
متخصصین و مشاورین تغذیه و گوارش، همواره مصرف روزانه مقدار یک قاشق چایخوری از عسل طبیعی را، برای تمامی افراد یک نیاز ضروری می دانند، چرا که یک عسل طبیعی سرشار از انواع مواد و ترکیبات مورد نیاز برای بدن انسان ها بوده است. حال آیا می دانید که خواص این ماده ارزشمند غذایی و دارویی چه مواردی بوده است؟

خواص عسل طبیعی خوانسار

در ابتدا باید این نکته را یادآور شد که تهیه عسل طبیعی و اصل، تنها از مراکز فروش معتبر و عرضه کنندگانی که با تولیدکنندگان به نام عسل در کشور ارتباط داشته اند، امکان پذیر بوده است و شما می توانید با تهیه عسل ناب و طبیعی خوانسار، از خواص این ماده ارزشمند، بهره کافی را ببرید.
گفتنی است که مصرف عسل طبیعی، می تواند خواص منحصربفردی را دارا باشد که در ذیل به مواردی از آن اشاره شده است:

  • عسل طبیعی و اصل دارای خاصیت مهم رادیواکتیوی و تشعشعات کهربایی می باشد و می تواند یک ماده ی غذایی ضدتب و تب بر نام بگیرد.
  • به بیماران داری کم خونی سفارش شده تا عسل طبیعی را در برنامه غذایی خود بگنجانند، چرا که عسل طبیعی سرشار از انواع املاح معدنی مانند آهن و کلسیم می باشد.
  • مصرف ناشتای عسل طبیعی، می تواند درمان کننده ی مشکلات گوارشی و درد معده در افراد باشد و به شدت به افراد دارای ناراحتی های قلبی و کلیوی توصیه گردیده است.
  • جالب است بدانید که بر خلاف تصور عده ی کثیری از افراد، وجود قندهای ساده ای چون گلوکز و فروکتوز در ترکیبات عسل که بیشترین درصد آن را تشکیل می دهند، منجر به چربی سوزی و افزایش سوخت و ساز بدن شده و افراد دارای اضافه وزن نیز می توانند از عسل طبیعی در اصلاح رژیم غذایی خود، بهره ببرند.

این ها تنها بخشی از بیشمار خواص بی نظیر مصرف عسل طبیعی و اصل بود که می توان نام برد. حال آیا شما هم تصمیم به مصرف عسل گرفته اید و خواص این ماده غذایی، شما را هم مبهوت نموده است؟
خوشبختانه امروزه تولیدکنندگان عسل در خوانسار، توانسته اند انواع عسل های دارویی و گیاهی را در بسته بندی های با وزن های متفاوت که عمدتا در ظروف شیشه ای به صورت نیم کیلویی و یک کیلویی می باشند، به فروش با قیمت مناسبی برسانند.