با توجه به اینکه در شهر تهران گرانی قیمت انواع عسل، از دغدغه های مشتریان
عسل بوده، انواع عسل طبیعی و مرغوب لرستان، با نازلترین قیمت ها به فروش
می رسد.
در دنیای امروزی، که شاید سلامت تمامی انسان ها با ورود انواع مواد مضر و یا داروهای شیمیایی، به طور جدی به خطر افتاده، آیا شما نیز احساس نمی کنید که وجود برخی از مواد غذایی مفید و گیاهی، می تواند نیازی مبرم برای حفظ سلامتی شما باشد؟
به جرئت می توان گفت که هیچ ماده ای از گذشته تا به امروزه، نتوانسته چون عسل، سرشار از انواع مواد حیاتی و ضروری مورد نیاز بدن انسان  ها باشد و امروزه نیاز به این ماده ی غذایی که نقش مهم دارویی و تغذیه ای را در حفظ سلامت انسان ها دارا بوده، بشدت حس می شود.
مصرف عسل طبیعی و اصل که سرشار از انواع مواد مغذی بوده، می تواند خواص منحصربفرد درمانی و دارویی چون ضدکم خونی، ضدآنفلونزا، تقویت بینایی و تقویت اعصاب، رفع عفونت های عمومی و ضدکم خوابی را دارا باشد.
لازم به ذکر است که عسل طبیعی و اصل می تواند این خواص درمانی و دارویی را دارا باشد و مصرف کنندگان عسل همواره دغدغه ی تهیه عسل اصل و طبیعی را در میان این تعداد انواع عسل های تقلبی و مصنوعی که در بازار توسط عرضه کنندگان ناشناخته روانه بازار گردیده، را داشته اند.
خوشبختانه در حال حاضر فرصت ویژه برای مصرف کنندگان عسل در سراسر کشور و به خصوص شهر تهران به وجود آمده تا انواع مرغوبترین و بهترین عسل تولیدی در کشور با نام عسل لرستان را از مراکز فروش معتبر با قیمت مناسبی تهیه نمایند.