چگونه می توان از قیمت عسل جعفری طبیعی و خواص آن، آگاهی پیدا کرد؟ آیا می دانید که امروزه کدام مراکز فروش اینترنتی عسل، خریدی تضمینی و بدون دغدغه را از عسل ایرانی برای مشتریان داشته اند؟
امروزه اگر چه انسان ها همواره به دنبال تهیه مواد غذایی کاملا طبیعی و ارگانیک بوده اند، اما به سبب وجود افرادی سودجو در بازار که اصلا سلامت انسان ها برایشان مهم نبوده و محصولاتی کاملا تقلبی و مصنوعی به بازار عرضه شده، نگرانی پیرامون این امر همچنان ترس از خرید از هر مرکزی را برای مشتریان به همراه داشته است.
خب طبیعی است که این افراد ترس هنگام خرید داشته باشند، چرا که می دانند اگر محصولی کاملا طبیعی و خالص نباشد، می تواند در عدم سلامت آنها، نقش فزاینده ای را دارا باشد. آیا می دانید که عسل، یکی از محصولات غذایی بوده که امروزه از دغدغه ی بسیاری هنگام خرید برای مصرف کنندگان آن، برخوردار بوده است؟

دغدغه ی خرید عسل

عسل ماده ای حاوی انواع ترکیباتی چون، مواد مغذی و ویتامینی، انواع مواد آلی، کربوهیدرات، گلوکز و فروکتوز بوده که به جرئت می توان گفت امروزه یکی از محبوب ترین و مشهورترین مواد غذایی موجود در سبد خرید هر خانواده ایرانی بوده است و نقش فزاینده ای را در ارتقای سطح سلامت افراد جامعه دارا می باشد.
اما این عسل زمانی می تواند خواص مفید و خاصی را داشته باشد که کاملا خالص و طبیعی بوده باشد که خب متأسفانه امروزه وجود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی موجود در بازار، نگرانی زیادی را برای مصرف کنندگان جدی به وجود آورده است.
عسل های تقلبی، یا با افزودن آب و شکر همراه بوده و یا بدون هیچ دخالتی از زنبورعسل، با انواع مواد نشاسته دار و یا شیره میوه ها تولید شده اند که گاها از درصد ساکاروز بالایی برخوردار بوده و مصرف آنها نه تنها خواص مفیدی نداشته، بلکه می تواند مضراتی را نیز داشته باشد.
علاوه بر تقلبی بودن عسل، دغدغه ی دیگر در خرید عسل، برخی از تصورات اشتباهی بوده که عمدتا عرضه کنندگان نامعتبر به وجود آنها در بازار دامن زده اند. یکی از این موارد، شکرک زدن عسل بوده است.
بسیاری از مصرف کنندگان عسل به اشتباه تصور نموده اند که عسلی که شکرک می زند، تقلبی است! اما باید گفت که شکرک زدن عسل، تحت دمای پایین برای یک عسل طبیعی که از ترکیباتی چون مواد قندی ساده برخوردار بوده، اتفاق می افتد و حتی باید گفت که این عسل طبیعی است که شکرک می زند.
اما با همه این اوصاف، همواره توصیه شده تا مصرف کنندگان عسل، از مراکز معتبر خرید عسل، عسلی خالص و درجه یک را خریداری کنند، چرا که این مراکز معتبر، مجهز به آزمایشگاه های تخصصی و تست مواد غذایی بوده اند و عسل شناسنامه دار را روانه بازارهای فروش نموده اند.
خوشبختانه به دنبال استعداد خوب اکثر مناطق کشور، امروزه گونه های مختلفی از عسل طبیعی در کشور ما، تولید برداشت شده که از خواص مفید دارویی و درمانی برخوردار می باشند. آیا نام عسل جعفری را شنیده اید و می دانید که چه خواصی داشته است؟

عسل جعفری

عسل جعفری و خواص آن

گفتنی است که گیاه جعفری، یکی از گیاهان مشهور دارویی در کشور ما بوده که عمدتا در بیشتر مناطق کشور از طریق بذر رویش داشته و در شهرستان شاهرود، به صورت خودرو روییده است.
از شهد گل های گیاه جعفری که دارای گل های ریز سبز رنگ بوده، عسلی قهوه ای رنگ در فصل تابستان برداشت شده که با نام عسل جعفری مشهور می باشد. شایان ذکر که مصرف خالص ترین عسل جعفری که از مراکز معتبر خریداری و مصرف گردیده، می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • درمان ناراحتی های طحال.
  • بهبود نفخ معده و سوء هاضمه.
  • تقویت کننده و بهبود ضعف بدن.
  • درمان گرفتگی عروق.
  • اشتها آور و انرژی زا.

با توجه به اینکه در بازارهای خرید و فروش عسل، تبلیغات گوناگونی صورت گرفته و خرید عسل اصل از دغدغه های جدی مصرف کنندگان عسل بوده، شما می توانید با در ارتباط بودن با کارشناسان مراکز فروش عسل ایرانی، بهترین عسل جعفری را خریداری کنید.