شاید در هنگام خرید هر جنسی اولین موضوع مارک و برند آن محصول باشد در مورد
تهیه عسل طبیعی هم مخصوصا اگر خرید در مقیاس بیشتر و به صورت عمده است چه
بهتر که از برند معروفی باشد. از جمله برند های معروف در این راستا لاویچ
می باشد.
در دنیای امروزی دغدغه ای که گریبان همه ی ما را در هنگام خرید کردن گرفته، این است که از کجا خرید کنیم؟ و یا اینکه به چه مارکی می توان اعتماد کرد؟ پیرامون محصولات مواد غذایی مانند عسل که متأسفانه با وجود بازارهای تبلیغات گوناگون، درصد بالایی از عسل عرضه شده مصنوعی و تقلبی بوده؛ این دغدغه و نگرانی، دو چندان گردیده است.
بله عسل، ماده ای غذایی و دارویی بوده که از زمان های گذشته تا به امروزه، می تواند در ارتقای سلامت افراد جامعه، نقش مفیدی را ایفا کرده باشد؛ اما اگر تنها در خالص ترین و بهترین نوع خود تهیه و مصرف گردد، چرا که چیزی مهم تر از سلامت انسان ها نیست.
اما آیا می دانید که با توجه به اهمیت وجود عسل طبیعی در برنامه روزانه انسان ها، چگونه می توان بهترین و خالص ترین نوع عسل را در بازار خریداری کرد؟ آیا می دانید که عسل لاویچ، یکی از مارک های معتبر عسل ایرانی بوده که امروزه در مراکز فروش معتبر، قابل خریداری با کیفیت و قیمت مناسبی می باشد؟

عسل طبیعی

عسل لاویچ بهترین مارک عسل

همانطور که متوجه شدید، به سبب نقش مهمی که محصولات مواد غذایی مانند عسل در سلامت انسان ها داشته اند، امروزه درصد بالایی از افراد به دنبال خرید بهترین مارک از این محصولات به خصوص عسل طبیعی بوده و شاید پیرامون بهترین برند عسل ایرانی، اطلاعات آنچنانی نداشته باشند.
گفتنی است از جمله مواد غذایی که در سفره ی هر ایرانی یافت می شود و عضو جدا ناشدنی میز صبحانه است، عسل می باشد. عسل از هر نوع با هر مارکی حتی مارک های خارجی در ایران یافت می شود ولی چه بهتر که اگر قصد خرید داریم محصولات داخلی کشورمان مد نظر بوده و الویت داشته باشد.
شایان ذکر که در حال حاضر، توسط مراکز فروش معتبر عسل ایرانی، مارک لاویچ که بهترین مارک عسل در بازار نیز لقب داشته، به طور جزئی و عمده با قیمت مناسب و کیفیتی تضمینی، به فروش رسیده و مصرف کنندگان هیچگونه دغدغه ای هنگام خرید عسل و مصرف آن نداشته اند.
شناخت مراکز معتبر فروش و بهترین مارک عسل ایرانی، می تواند بهترین راهکار برای خرید عسلی اصل و درجه یک باشد و مصرف کنندگان عادی که توانایی تشخیص عسل اصل از تقلبی را نداشته، به آسانی و با خیال آسوده، خریی مطمئن را صورت خواهند داد.

عسل طبیعی

فواید عسل طبیعی

یک عسل عسل طبیعی و خالص که در معتبرترین برند موجود در کشور تولید شده، می تواند تمامی ترکیبات مهم و ارزشمند شهد گل های گیاهان مفید دارویی را داشته باشد، چرا که در آزمایشگاه های کنترل کیفی عسل مورد تست واقع شده و از میزان درصد خلوص بیشتری برخوردار بوده است.
با توجه به دارا بودن ترکیباتی چون، انواع مواد معدنی، ویتامین هاو کربوهیدرات موجود در عسل طبیعی، برای مصرف روزانه حتی یک قاشق چایخوری از آن، خواص و فواید ذیل را برشمرده اند:

  • تقویت حافظه و مغز به سبب وجود گلوکز در ترکیبات آن.
  • درمان کم خونی و کاهش فشار خون بالا.
  • درمان مشکلات کلیوی و سنگ مثانه.
  • درمان کبد چرب.
  • درمان مشکلات گوارشی مانند کبد چرب.
  • و دیگر خواص مهمی چون کاهش وزن که شاید خیلی از افراد به اشتباه تصور کنند، مواد قندی موجود در عسل طبیعی، چاق کنند بوده است. اما باید گفت که در واقع اگر عسل کاملا خالص و طبیعی باشد، این مواد قندی می توانند با افزایش سوخت و ساز بدن، منجر به تسریع در چربی سوزی و کاهش وزن نیز گردند.

خوشبختانه در حال حاضر شرایط ویژه ای برای تمامی مصرف کنندگان جدی و خواهان کیفیت بالای عسل طبیعی، به وجود آمده تا بهترین مارک عسل، یعنی عسل لاویچ را با نازلترین قیمت موجود در بازار، به صورت عمده و به طور مستقیم، خریداری کنند.