آیا می دانید که مصرف عسل آویشن به چه کسانی توصیه بیشتری گردیده است؟ آیا با خواص آن آشنایی دارید؟ کدام مراکز فروش اینترنتی، بهترین عسل آویشن را به عرضه رسانیده اند؟
در کشور ما گونه های مختلفی از عسل طبیعی تولید و برداشت گردیده که خب با توجه به شهد گل های گیاهی که از آن عسل تولید شده، می تواند خواص منحصربفردی را دارا بوده و درمان کننده بسیاری از امراض و مشکلات باشند.
اما خب عسلی می تواند اثرگذاری مثبت و فراوانی را دارا باشد، که در خالص ترین نوع خود خریداری و مصرف گردد، ولی خود این امر هم از نگرانی های جدی عمده مصرف کنندگان عسل بوده، چرا که متأسفانه امروزه توسط برخی از افراد سودجو، بیش از 50 درصد عسل موجود در بازار، تقلبی و مصنوعی بوده است.
به همین سبب همواره به مصرف کنندگان جدی عسل توصیه شده تا عسل خالص و کاملا طبیعی را از مراکز معتبر و دارای مجوز، خریداری کنند و یا اینکه در سایت هایی معتبر به دنبال تهیه عسلی درجه یک باشند.
یکی از گونه های مفید عسل طبیعی و دارویی که از خواص خوبی برخوردار بوده، عسل آویشن می باشد که امروزه بهترین نوع آن در سایت های معتبر اینترنتی با قیمت مناسبی به فروش می رسد. آیا با عسل آویشن آشنایی داشته و آن را مصرف نموده اید؟

گیاه آویشن

گیاه آویشن، درختچه ای کوتاه، با گل های سفید و ریز، از خانواده نعنا می باشد که بسیار معطر و خوش طعم بوده و از آن به عنوان یک ادویه خوراکی در صنعت آشپزی هم استفاده شده است.
گفتنی است که این گیاه دارای اسانس هایی چون تیمول و کارواکرول بوده که سبب شده تا این گیاه از رایحه بسیار خوشی برخوردار باشد. گیاه آویشن گیاهی با میزان شهد بسیار مرغوب بوده که می تواند عسلی مرغوب را بدست دهد که البته خواص منحصربفردی را داشته است.
لازم به ذکر است که گیاه آویشن در کشور ما، در دامنه های کوه های البرز و سبلان و دشت های اطراف تهران از رویش خوبی برخوردار بوده است.

عسل آویشن

عسل آویشن و خواص آن

همانطور که متوجه شدید، گیاه آویشن هم از عطر خوب و هم از میزان شهد خوبی برخوردار بوده که خب می تواند زنبورهای عسل را مجذوب خود نماید و عسل تولید شده از شهد آن را، عسلی مرغوب و پرخاصیت به مصرف کنندگان عسل بشناساند.
امروزه زنبورداران با بردن کلنی های خود به مناطق رویش این گیاه، اقدام به تولید عسل آویشن نموده اند که شاید بتوان استان لرستان و اردبیل را از جمله تولیدکنندگان معتبر مرغوبترین عسل آویشن در کشور نام برد.
گفتنی است که عسل آویشن دارای طبعی گرم و خشک و سرشار از ویتامین های A و E می باشد که مصرف خالص ترین نوع آن می تواند خواص ذیل را دارا باشد:

  • درمان سرفه و گلودرد.
  • بهبود دردهای مفصلی.
  • درمان انواع ناراحتی های روده.
  • بهبود تنگی نفس و آسم.
  • بهبود اختلالات عادت ماهیانه.
  • تقویت کننده مغز و اعصاب.

در پایان این نکته خالی از لطف نیست که در میان انواع گونه های مفید عسل طبیعی مخصوص بیماران دیابتی، عسل آویشن هم که درصد ساکارز خوبی را داشته، می تواند مفید برای این دسته از افراد باشد.
برای آنکه بهترین و مرغوبترین عسل آویشن را خریداری کنید، می توانید با کارشناسان و مشاورین مراکز فروش عسل ایرانی در کشور ارتباط داشته باشید و از طریق سایت های معتبر اینترنتی نیز خریدی آسان را صورت دهید.