آیا می دانید که امروزه یکی از برندهای معتبر عسل ایرانی، عسل طبیعی لاویچ می باشد که با بهترین قیمت در مراکز معتبر فروش عسل، به عرضه رسیده است؟

 اگر شما هم از مصرف کنندگان جدی عسل بوده باشید، حتما به دنبال بهترین مارک ها و برندهای شناخته شده از یک عسل طبیعی بوده اید تا با تهیه آن، هیچگونه نگرانی پیرامون کیفیت و حتی قیمت آن نداشته باشید و با خیالی آسوده به مصرف آن بپردازید.
این موضوع از آنجایی اهمیت پیدا کرده که متأسفانه امروزه برخی از عرضه کنندگان ناشناخته و افرادی سودجو، با ایجاد تقلب هایی، سعی در میزان فروش بیشتر از عسل داشته اند تا بدین طریق پول خوبی را به جیب زده باشند.
گفتنی است که ارزش و خواص مصرف عسل های تقلبی و مصنوعی، در برابر عسلی خالص و اصل، صفر درصد بوده و امروزه دسته های گوناگون عسل های تقلبی موجود در بازار را می تواند به شکل زیر تقسیم بندی کرد:

  1. دسته اول، عسل هایی بوده اند که با دخالت کمی از زنبورعسل تولید شده اند، یعنی فروشندگان آنها، پس از برداشت عسل طبیعی؛ با افزودن آب و شکر به آن، خواهان فروش بیشتر این ماده بوده و گاها آن را بجای عسلی خالص و اصل هم به مشتریان فروخته اند.
  2. اما دسته دوم، عسلی تولید شده از انواع شیره های میوه ها و انواع گلوکزهای تجاری و مواد نشاسته دار بوده که هیچ درصدی از دخالت زنبورعسل را با خود به همراه نداشته و هیچ عطری از شهد گل های گیاهان را به ارمغان نیاورده است.

طبیعی است که مصرف هر یک از این عسل های تقلبی و مصنوعی، نه تنها خواص منحصربفردی نداشته بلکه ممکن است دارای عوارضی جدی نیز برای مصرف کنندگان باشد.

عسل طبیعی

خرید بهترین مارک عسل

بله همانطور که متوجه وجود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی در بازار شدید، این نگرانی همواره با مصرف کنندگان عسل وجود داشته که چگونه می توانند عسلی خالص و کاملا ارگانیک را خریداری کنند و از مصرف آن بهره مند گردند.
اگر تمامی انسان ها از خواص منحصربفرد و شگفت انگیز یک عسل خالص اطلاعات زیادی داشته باشند، بدون شک عسل طبیعی یکی از ملزومات سفره هر خانواده خواهد شد و می تواند حفظ سلامت خانواده و در نهایت ارتقای سطح سلامت جامعه را به همراه داشته باشد.
شایان ذکر است که امروزه یکی از بهترین و مشهورترین برندهای عسل طبعی، عسل لاویچ بوده که مراکز فروش معتبر در کشور، این عسل را با قیمت بسیار مناسبی به مشتریان و مصرف کنندگان سراسر کشور، عرضه داشته اند.
شما می توانید برای کسب آگاهی از چگونگی خرید عسل لاویچ و قیمت آن در بازار، با مشاورین و نمایندگان در این حوزه، ارتباط داشته باشید.