یا می دانید که عسل همدان، از جمله مرغوبترین عسل های تولیدی در کشور است؟ چگونه می توان عسل 100 درصد طبیعی و خالص را در بازارهای استان همدان، خریداری کرد؟
امروزه کشور ایران در اکثر مناطق خود، شاهد رونقی جدی در صنعت زنبورداری و پرورش زنبورعسل بوده و همواره تولید فرآورده ای چون عسل طبیعی، از اهمیت بسزایی در این صنعت، برخوردار می باشد چرا که امر سلامت انسان ها در میان است.
اما خب همواره این نگرانی پیرامون تهیه عسلی اصل و خالص در میان عمده مصرف کنندگان عسل وجود داشته و همواره این افراد به دنبال شناخت تولیدکنندگان معتبر و مراکز خرید آنها در سراسر کشور می باشند، تا با تهیه عسلی 100 درصد خالص، از فواید و خواص بیشتری بهره مند گردند.
به طور کلی می توان گفت که یک عسل خالص و ارگانیک، که با دخالت مستقیم زنبورعسل و بدون هیچ نوع ماده ای شیمیایی و افزودنی تولید گردیده، خب طبیعی است که سرشار از انواع ترکیباتی ارزشمند بوده که مصرف آن برای تمامی سنین، می تواند خواص دارویی و تغذیه ای ارزشمندی را دارا باشد.
اما آیا می دانید که امروزه یکی از تولیدکنندگان معتبر عسل ایرانی در کشور ما، استان همدان بوده که میزان بالایی از برداشت گونه های مختلفی از عسل طبیعی را صورت داده و روانه بازارهای فروش نموده است؟

عسل طبیعی

عسل طبیعی همدان

با توجه به اینکه وجود یک عسل طبیعی در برنامه روزانه انسان ها، به خصوص در دنیای امروزی که سلامت انسان ها تحت تأثیر بسیاری از خطرات و مشکلات بوده، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، امروزه تولیدکنندگان معتبری چون استان همدان، همواره به دنبال تولید عسلی 100 درصد طبیعی و خالص بوده اند تا در ارتقای سطح سلامت افراد جامعه، نقش بسزایی را ایفا نموده باشند.
گفتنی است که امروزه استان همدان از تنوع قابل توجهی در پوشش گیاهی گیاهان مفید دارویی در اکثر مناطق خود برخوردار بوده و دارای تعداد بیش از 2000 نفر زنبوردار فعال در سطح استان می باشد که توانسته اند بیش از 9 درصد عسل موجود در بازارهای کشور را تولید نمایند.
در استان همدان که تمامی تولیدات فرآورده های زنبورعسل از کندوهای مدرن صورت گرفته، چیزی بالغ بر یک هزار و 900 تن عسل به طور سالیه برداشت می گردد و تعداد کندوهای مدرن بهره برداری شده در این استان به تعداد بیش از 200 هزار فروند می رسد.
خوشبختانه امروزه با وجود مراکز معتبر خرید به صورت اینترنتی، تمامی مصرف کنندگان عسل، می توانند عسل خالص و 100 درصد طبیعی استان همدان را با نازلترین قیمت خریداری کنند. شما می توانید برای کسب آگاهی بیشتر، با مشاورین در زمینه عسل اصل همدان، ارتباطی مستقیم داشته باشید.