افراد بی شماری با بوییدن بابونه احساس آرامش می کنند. عسل بابونه در
بهترین فروشگاه ها در سراسر ایران عرضه و به فروش می رسد. اما عسل با چه
خاصیت هایی شما را وادار به خریدش می کند؟
این گیاه با جثه ی کوچکش که کمتر از ۵۰ سانتی متر می باشد باعث تولید عسلی محشر و درجه یک خواهد شد در ادامه بیشتر از خواص جالب آن صحبت خواهیم کرد.
برخی از سردرد ها که با عنوان میگرن ما می شناسیم طاقت آدم را به آخر می رسانند اگر جزو این دسته باشید می دانید که چه می گویم در لحظاتی که میگرن شروع می شود نه تنها آرامش شما را بر هم می زند بلکه اجازه ی انجام هر کاری را از شما می گیرد در واقع به نوعی فلج خواهید شد عسل های معدودی به درمان میگردن کمک می کنند ولی عسل بابونه یکی از این عسل ها است.
ازدیگر خواص این عسل که می تواند در مواقعی خودنمایی کند زمان هایی است که بر اثر ورزش های سنگین یا بلند کردن اجسام با وزن بالا دچار گرفتگی عضله شده اید در این مواقع بحرانی قرص و آمپول مخصوص بر این عارضه وجود دارد، ولی حتما عسل بابونه را هم به فهرست موارد مصرف اضافه کنید.
هنرنمایی دیگر این عسل مواقعی است که برای پوست شما زخمی ایجاد می شود یا دچار بیماری هایی شده اید که در آن پوست ملتهب می شود و جوش های آبکی و پر چرکی روی آن نقش می بندد تنها درمان این بیماری در علم پزشکی استفاده از کورتون می باشد ولی ما به شما عسل بابونه بدون هیچ گونه عوارض جانبی را پیشنهاد می دهیم.