امروزه فروشگاه های معتبر پخش انواع مرغوبترین عسل تولیدی در استان لرستان،
به خصوص عسل چندگل طبیعی، آماده عرضه مستقیم عسل ناب این استان هستند.
عسل فرآورده ای مقوی و خوشمزه تولید شده از شهد شیرین گل های معطر انواع گیاهان دارویی چون گون، آویشن و بسیاری دیگر از گیاهان مفید بوده که این ماده را به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ماده ی غذایی موجود در هر فروشگاه مواد غذایی تبدیل نموده است.
عسل چندگل یا همان چندگیاه، عسلی طبیعی و تولید شده از شهد دو یا چند گل بوده که می تواند خواصی ترکیبی از انواع عسل های تولیدی دارا باشد و حتی جالب است بدانید که رنگ عسل چندگل می تواند در مناطق گوناگون، متفاوت باشد.
امروزه استان لرستان این افتخار را داشته که با تولید بیش از 1500 تن عسل در سال توانسته عنوان مرغوبترین عسل تولیدی در کشور را به نام خود ثبت نماید و باید گفت که عسل چندگل مرغوب این استان می تواند خواصی از ترکیب انواع عسل های تولیدی این استان را که در زیر آورده شده، دارا باشد:
عسل گون گز، عسل گون کتیرا، عسل شتیزه کوهی، عسل گشنیز، عسل کنار، عسل آویشن و عسل کوهی یا وحشی.
شما مشتریان و مصرف کنندگان عسل طبیعی، می توانید انواع عسل ناب تولیدی استان لرستان به خصوص عسل چندگل را از فروشگاه های معتبر پخش این استان در سراسر کشور تهیه نمایید.
در پایان شایان ذکر می باشد که مصرف عسل چندگل طبیعی می تواند خواصی چون ضدسنگ کلیه و مثانه، مفید برای آرامش اعصاب و تقویت آن، ضدسرفه و آسم و ضدپوکی استخوان را دارا باشد.