در حال حاضر مصرف کنندگان عسل طبیعی و اصل، می توانند از مراکز فروشگاهی
معتبر عرضه انواع بهترین عسل تولیدی در کشور، مخصوص استان لرستان را در
قیمت و کیفیتی تضیمن شده تهیه نمایند.
خوشبختانه در کشور، شاهد وجود تولیدکنندگانی از عسل بوده اید که توانسته اند در راستای حفظ سلامت افراد جامعه، انواع عسل طبیعی و کاملا اصل را تولید و روانه بازارهای فروش نمایند.
با توجه به اینکه تعداد این تولیدکنندگان معدود بوده و امروزه در بازارهای فروش عسل، تقلبی و مصنوعی بودن برخی از عسل های عرضه شده، مصرف کنندگان جدی عسل را کمی با نگرانی مواجه نموده و شاید بعضا از خرید عسل منصرف گردیده اند.
تنها راهکاری که باقی خواهند ماند، این امر بوده که تولیدکنندگان عسل بتوانند با افزایش نمایندگی ها و مراکز فروشگاهی معتبر خود در سراسر کشور، انواع بهترین عسل های تولیدی خود را به تمامی افراد در سراسر کشور شناسانده و نقش موثری در حفظ سلامت آنها داشته باشند.
امروزه دنیا به سمت کیفیت و قیمت با سرعت پیش می رود و در این بین هر تولیدکننده ای که بتواند این دو اصل را به موازات هم پیش ببرد، قطعا در تجارت خود موفق بوده است.
خوشبختانه تولیدکنندگان عسل در استان لرستان، با توجه به اهمیت مصرف عسل و خواص منحصربفرد آن، با عرضه انواع عسل های گیاهی این استان توسط نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر خود در سراسر کشور، دو اصل قیمت و کیفیت را جز اهداف والای خود دانسته اند تا با نرخ ارزان عسل، افراد بیشتری مصرف کننده این ماده مفید و شفابخش باشند.