آیا می دانید یکی از مقوی ترین مواد غذایی که می تواند در صبحانه مصرف شود،
عسل بوده است؟ آیا عسل ناب لرستان را می شناسید؟ فروشگاه های عرضه اصل
ترین نوع این محصول کدام ها هستند؟
همانطور که یقینا می دانید، عسل می تواند یکی از بهترین و مقوی ترین مواد غذایی گیاهی موجود در برنامه غذایی روزانه افراد باشد که تهیه اصل ترین و ناب ترین نوع آن همواره از مسائلی بوده که مصرف کنندگان این محصول، با آن مواجه بوده اند.
اما امروزه باید گفت که تهیه یک محصول اصل و غیرتقلبی، فقط از مراکز فروش و فروشگاه های معتبر امکان پذیر است، به خصوص تهیه یک محصول گیاهی که می تواند به عنوان یک محصول دارویی در حفظ سلامت افراد موثر باشد. پس همانطور که متوجه شدید، ممکن است در خرید عسلی ناب، با توجه به وجود افرادی سودجو، فریب ظاهر را بخورید و کیفیت را فدای قیمت نمایید.
شاید به جرئت بتوان ادعا نمود که استان لرستان با همت زنبوردارن و سرمایه گذاران در حوزه تولید عسل و در درجه اول و مهم تر از همه، به واسطه طبیعت و کوهستان های مستعد، دارای مرغوب ترین عسل تولیدی در کشور بوده است.
در این استان انواع عسل های کوهی، عسل گون و عسل آویشن تولید گردیده و صادراتی را به تمامی بازارهای فروش و فروشگاه های معتبر داشته است.
برای تهیه عسلی مرغوب و اصل استان لرستان، که مصرف آن مورد توصیه تمامی مشاورین تغذیه برای همه گروه های سنی است، می توانید از طریق راه های ارتباطی ذیل، با فروشگاه های معتبر در این حوزه، در ارتباط باشید.