آیا می دانید که امروزه با وجود فروشگاه های تخصصی در زمینه فروش انواع عسل ارگانیک در سراسر کشور، شما می توانید خریدی بدون دغدغه از انواع عسل خالص ایرانی داشته باشید؟
حتما اگر شما هم از مصرف کنندگان عسل بوده باشید، همواره این دغدغه و نگرانی را پیرامون تهیه عسلی خالص و کاملا طبیعی در بازارهای خرید و فروش عسل داشته اید و این موضوع را می دانید که بیش از 50 تا 80 درصد انواع عسل های عرضه شده در بازار تقلبی و مصنوعی بوده اند.
عمدتا انواع عسل های تقلبی که توسط افرادی ناشناخته عرضه شده، یا با تغذیه آب و درصد فراوانی شکر همراه بوده و یا اینکه بدون حتی هیچ درصدی از دخالت زنبورعسل، از انواع گلوکزهای تجاری و مواد نشاسته دار تولید شده است. گفتنی است که مصرف اینگونه عسل ها، به هیچ وجه نمی تواند خواص مفیدی را برای انسان ها داشته باشد و می تواند سبب عوارض جدی پس از مصرف آن گردد.
شایان ذکر است که مصرف کنندگان عسل طبیعی، شاید توانایی تشخیص عسل اصل از تقلبی را نداشته اند و این تنها شناخت مراکز فروش و تولیدکنندگان معتبر عسل بوده که می تواند به مشتریان عسلی ناب و مرغوب، کمک شایانی نماید.
به گفته متخصصین گوارش و تغذیه، تمامی انسان ها می توانند با مصرف مقدار کافی روزانه از گونه های مختلف عسل طبیعی، به نوعی در حفظ سلامت خود کوشا باشند تا جامعه ای سالم تر داشته باشیم.

بهترین عسل ارگانیک

فروشگاه تخصصی عسل ارگانیک

خوشبختانه امروزه تمامی مصرف کنندگان انواع عسل طبیعی، می توانند با ارتباط داشتن با این فروشگاه های تخصصی که با تولیدکنندگان معتبر از انواع عسل ارگانیک و شناسنامه دار در ارتباط بوده اند، انواع گونه های مختلفی از عسل طبیعی را با نازلترین قیمت و کیفیتی مطلوب خریداری کنند.
عسل ارگانیک که نوعی عسل تولید شده بدون هیچ دخالتی از انواع مواد شیمیایی بوده، مرغوبترین عسل تولید شده توسط تولیدکنندگان معتبر بوده که بیشترین سازگاری را با بدن انسان ها داشته و می تواند به راحتی هضم و دفع گردد.
در این فروشگاه ها شما می توانید با دریافت مشاوره از سوی مشاورین تخصصی پیرامون خرید گونه ی مناسبی از عسل طبیعی، در خرید خود هیچ نگرانی را نداشته باشید.
در پایان لازم به ذکر است که بدانید در کشور ما با توجه به وجود تنوع بسیار غنی از لحاظ پوشش گیاهی انواع گیاهان دارویی مفید، همواره شاهد تولید عسل های گیاهان دارویی بوده ایم که هر یک از آنها می توانند خواص درمانی شگفت انگیزی را دارا باشند که از آن دسته می توان به موارد ذیل اشاره داشت:
عسل آویشن، عسل گون، عسل زرشک، عسل سدر، عسل شوید، عسل تمشک، عسل جعفری، عسل ریحان، عسل عناب و عسل اسطوخودوس.