عسل کنار طبیعی از جمله انواع گونه های عسل طبیعی تولید شده در استان های جنوبی کشور بوده که امروزه از مراکز صادراتی معتبر، با گسترش صادرات به بازارهای سراسر کشور مواجه شده است.
در دنیای امروزی با توجه به اهمیت مصرف انواع گونه های عسل طبیعی و خواص تغذیه ای و درمانی آن، تجارت زنبورداری و تولید فرآورده ای چون عسل طبیعی، از جمله تجارت هایی ناب و پرسود شناخته شده است.
خوشبختانه کشور ما، با توجه به دارا بودن استعدادی مناسب از نظر وجود انواع پوشش گیاهی قوی در اکثر مناطق، به جرئت می توان ادعا کرد که با سرمایه گذاری های صورت گرفته، تولید انواع عسل طبیعی، به بهترین شکل ممکن می تواند در کشور ما صورت بگیرد و صادراتی گسترده را حتی به دیگر کشورها داشته باشد.
امروزه در استان های جنوبی کشور، استان خوزستان از جمله تولیدکنندگانی معتبر از انواع عسل اصل و شناسنامه دار لقب داشته که از گونه های مشهور عسل طبیعی تولید شده در این استان، عسل کنار طبیعی می باشد که امروزه شرایط صادرات خوبی را داشته است.
حال آیا می دانید که عسل کنار چگونه تولید شده و خواص مصرف آن برای افراد چه بوده است؟

عسل کنار

تولید عسل کنار طبیعی

عسل کنار گونه ای عسل ناب تولید شده از میوه های درخت سدر بوده که در باغات استان های جنوبی کشور، برداشت گردیده است. در واقع کنار، نام میوه ی درخت سدر بوده که میوه ای سرشار از انواع ویتامین هایی چون C بوده و عسل تولید شده از آن، از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد.
گفتنی است که مصرف مرغوبترین عسل کنار طبیعی، می تواند خواص درمانی و تغذیه ای ذیل را دارا باشد:

  • تقویت کننده ی قوای جنسی.
  • درمان گرفتگی عروق.
  • بهبود آبله و سرخچه.
  • درمان انگل و کرم روده و معده.
  • مفید برای رشد کودکان.

امروزه با وجود مراکز معتبر صادراتی در استان های جنوبی کشور، شما می توانید بهترین عسل کنار طبیعی را با شرایط ویژه صادراتی، تهیه نمایید و برای کسب آگاهی بیشتر، می توانید با مشاورین در این حوزه، ارتباط داشته باشید.