چگونه می توان عسل اصل و غیرتقلبی مخصوص استان لرستان را در بازارهای فروش
موجود در استان تهران تهیه نمود؟ آیا سایتی مشخص برای معرفی مراکز فروش و
عمده فروشان معتبر وجود داشته است؟
همواره یک مسئله مهم در خرید هر نوع مواد غذایی، این نکته وجود داشته است که آیا محصولی که تهیه می شود اصل بوده و یا مشتریان فریب ظاهر و قیمت ارزان آن محصول را خورده اند؟ یکی از این مواد غذایی ارزشمند، عسل بوده که یکی از پرفروش ترین محصولات گیاهی و فرآورده های طبیعی در تمامی بازارهای فروش می باشد، چرا که اکثر افراد از طعم و خوشمزه بودن این محصول استقبال نموده اند و به مزاج تمامی افراد خوش آمده است.
البته در این بین نیز باید نکته ای را یادآور گردید که مصرف بیش از اندازه هر محصولی می تواند عوارضی را ایجاد گرداند و اگر بخواهیم در خصوص مصرف عسل موردی را ذکر نماییم، می توانیم به عدم مصرف بیش از حد افراد گرم مزاج به دلیل طبیعت گرم آنها اشاره نماییم.
اما باید بدانید که یکی از استان های کشور ما، یعنی لرستان توانسته در مرغوبیت عسل، جایگاه مناسبی در صنعت صادراتی داشته باشد و امروزه تهیه عسل اصل لرستان از نمایندگی های معتبر این محصول در بازارهای موجود در تهران نیز امکان پذیر گردیده و دیگر نگرانی پیرامون تهیه عسلی اصل وجود نداشته است.
در این بازارهای مشتریان در فروشگاه ها و یا عطاری ها می توانند با در ارتباط بودن با عمده فروشان عسل لرستان، این محصول را با قیمتی بسیار مناسب، تهیه نمایند.