فرصت ویژه برای تمامی فروشگاه ها و عطاری های سراسر کشور به وجود آمده تا
از عمده فروشان انواع مرغوبترین عسل درمانی تولید شده در استان لرستان،
عسلی ناب را با قیمت مناسب خریداری نمایند.
یکی از نگرانی های عمده ای که در بازارهای عرضه و صادرات عسل در کشور وجود داشته، این امر بوده که چگونه می توان در میان انواع عسل های تقلبی و مصنوعی عرضه شده توسط عرضه کنندگان ناشناخته، عسل طبیعی و اصل را تهیه نمود؟
بله اگر شما هم یک فروشنده با وجدان دارای یک فروشگاه مواد غذایی بوده و یا در یک عطاری، انواع محصولات دارویی و درمانی را عرضه می نمایید، حتما خواهان تهیه محصولی اصل و درجه یک بوده اید و تنها راهکار این امر هم شناخت تولیدکنندگان و عرضه کنندگان معتبر می باشد.
اما باید گفت که اهمیت محصولات غذایی و دارویی نیز به قدری بوده که این تلاش را برای این افراد می طلبد که در شناخت تولیدکنندگان و عرضه کنندگان معتبر نهایت سعی خود را نمایند، چرا که بحث سلامت انسان در میان است.
باید بدانید که مصرف روزانه مقداری عسل، می تواند خواص منحصربفرد درمانی و تغذیه ای را دارا باشد و مورد توصیه اکثر مشاورین تغذیه و گوارش قرار گرفته است.

تهیه عسل طبیعی و مرغوب لرستان
همانطور که متوجه نقش بسیار مهم مصرف عسل در سلامت انسان شده اید، باید بدانید که امروزه استان لرستان توانسته به دنبال دارا بودن طبیعتی بااستعداد و غنی از انواع گیاهان دارویی، در تولید انواع عسل درمانی و گیاهی جایگاه مناسب بوده باشد.
بله استان لرستان، از جمله معدود تولیدکنندگان معتبر عسل در کشور بوده که با تولید چیزی بالغ بر 1500 تن عسل و دارا بودن زنبوردارانی فعال و مستعد، توانسته رتبه اول را در مرغوبیت عسل داشته باشد.
خوشبختانه وجود عرضه کنندگان معتبر عسل لرستان، نیاز بازارهای فروش عسل را به عسلی اصل و طبیعی برطرف نموده و جهت صادرات به صورت عمده و با قیمتی ارزانتر آماده گردیده اند.