آیا می دانید یکی از ممتاز ترین و مرغوب ترین عسل تولید شده در کشور ما،
عسل لرستان بوده است؟ آیا مراکز پخش معتبر آن را می شناسید؟ از خواص درمانی
عسل چه می دانید؟
امروزه اگر شما هم از افرادی بوده باشید که به مصرف عسل، علاقه داشته اید، حتما یکی از نگرانی های عمده شما مشریان، تهیه عسلی ناب و ممتاز در بین این تعداد بی شماری بازارهای تبلیغاتی و افراد گاها سودجود بوده است. اما راهکار چیست؟
باید بدانید که امروزه بهترین عسل تولید شده کدام نوع عسل ها بوده است. این مورد یکی از الویت های اصلی در تهیه عسل به شمار آمده و اطلاع از اینکه کدام نوع عسل های تولیدی در کشور ما، عسلی ناب بوده و در جایگاه مناسبی قرار داشته است، بی شک از طریق سایت هایی معتبر و یا در ارتباط بودن با نمایندگی های معتبر پخش آنها امکان پذیر می باشد.
باید گفت که استان لرستان توانسته با توجه به طبیعت و مراتع خدادادی بسیار مستعد و جنگل هایی انبوه در درجه اول، و داشتن زنبوردارانی مستعد در این حوزه که با استفاده از استانداردترین روش های ممکن اقدام به تولید عسل می نمایند، در تولید عسل ممتاز و مرغوب، رتبه اول را در کشور ما دارا باشد.
باید بدانید تهیه این عسل مرغوب امروزه توسط نمایندگی های معتبر پخش عسل ممتاز لرستان در سراسر کشور امکان پذیر گردیده و از قیمت مناسبی نیز برخوردار بوده است. اما آیا می دانید خواص مصرف عسل چه بوده است؟
به طور کلی مصرف روزانه مقدار کمی عسل به تمامی افراد به عنوان یک میان وعده کاملا سالم و مقوی یا به همراه صبحانه، توسط مشاورین تغذیه و گوارش توصیه گردیده است. باید گفت مصرف عسل می تواند در درمان سردردهای پی در پی افراد، مشکلات دستگاه گوارش و نفخ معده، جلوگیری از سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی بدن و به عنوان یک ماده خونساز برای بیماران دارای کم خونی بسیار زیاد مفید واقع گردیده است.