آیا می دانید کدام نوع از انواع عسل تولیدی در کشور ما، در استان لرستان
تولید می گردد؟ مصرف کدام نوع عسل می تواند در درمان بیماری کم خونی موثر
باشد؟
شاید شما از آن دسته بی شمار مبتلا به بیماری کم خونی بوده اید و راهکارهای بسیاری را برای بهبودی بیماری خود امتحان کردیده اید. یا شاید یک ورزشکار بوده و نمی دانید کدام مواد غذایی برای انرژی و توانمندی شما مناسب تر است. آیا با خواص بی نظیر عسل آشنایی دارید؟ آیا می دانید یکی از استان های کشور، یعنی استان لرستان در تولید عسلی نمونه و طبیعی زبانزد خاص و عام است؟
بله همانطور که متوجه شدید، مصرف عسل، این ماده تهیه شده از شهد گل ها، با ارزش غذایی بسیار بالا و خواص منحصربفردی که داشته، می تواند هم موثر در بهبودی بیماری کم خونی باشد و هم موجب نشاط و توانمندی بیشتر ورزشکاران باشد.
مصرف روزانه مقداری کافی از عسل، با توجه به دارا بودن انواع مواد و املاح معدنی مانند آهن، کلسیم، پتاسیم، می تواند در درمان بیماری کم خونی موثر باشد و با داشتن کالری مناسب توانسته کمک کننده و نیرو بخشیدن به ورزشکاران نیز باشد. اما آیا می دانید از کدام مراکز فروش باید اصل ترین نوع عسل تولیدی لرستان را تهیه نمود و کدام نوع عسل در خونساز بودن مشهور است؟
باید اشاره داشت که در استان لرستان انواع عسل گیاهی و طبیعی، مانند عسل گون، عسل کوهی، عسل آویشن و عسل گزانگبین تولید گردیده که در این بین مصرف عسل گون برای خونسازی و بیماران مبتلا به کم خونی، بسیار زیاد موثر بوده است.
امروزه تهیه عسل اصل استان لرستان از نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر این محصول امکان پذیر گردیده و مشتریان می توانند برای کسب آگاهی بیشتر پیرامون نحوه فروش و قیمت انواع عسل در بسته بندی های گوناگون، از طریق راه های ارتباطی داده شده، با کارشناسان مربوطه در این حوزه، در تماس باشند