آیا مصرف عسل می تواند در درمان کم خونی و خونسازی در افراد موثر باشد؟ عسل
تولید شده در استان لرستان، که عسل ناب کشور نام دارد، با قیمتی ارزان در
بازارهای تضمین شده، وجود داشته است.
آیا برای درمان بیماری کم خونی خود، تمامی مراحل را طی نموده اید و از انواع داروهای شیمیایی موجود، استفاده کرده و نتیجه ای نگرفته اید؟ آیا می دانید با استفاده از روش های گیاهی، می توانید خونسازی نمایید و درمان کم خونی خود را شاهد باشید؟
امروزه از عسل این فرآورده بسیار غنی گیاهی، خواص بسیاری بدست آمده که آن را در درمان کم خونی موثر داشته است. عسل دارای املاح و مواد معدنی گوناگون مانند آهن، کلسیم، پتاسیم و منگنز بوده و مصرف روزانه مقداری عسل، به تمامی بیماران دارای کم خونی، توصیه گردیده است.
لازم به ذکر است یکی از انواع عسل هایی که می تواند در درمان کم خونی موثرتر باشد، عسل تهیه شده از گیاه گون بوده که خواص درمانی دیگری چون تقویت کنندگی دستگاه گوارش و کلیه و مثانه را دارا بوده است.
برای تهیه اصل ترین عسل تولیدی در کشور، یعنی عسل استان لرستان، که به واسطه دارا بودن زنبوردارانی مستعد در درجه اول و بهره گیری مناسب آنها از مراتع بکر این استان، توانسته اند عسل مرغوب کشور را تولید نمایند، می توانید با کارشناسان فروش معتبر آن از طریق راه های ارتباطی داده شده، در تماس باشید و عسل اصل را با قیمتی ارزان تهیه نمایید