امروزه یکی از فرآورده های مفید و پرخاصیت تولید شده از پودر بره موم، کپسول بره موم می باشد که توسط مراکز پخش معتبر در کشور، با عرضه مستقیم خود، قیمت مناسب تری را برای مصرف کنندگان داشته است.
صنعت زنبورداری و پرورش زنبورهای عسل به قدری مهم و ارزشمند بوده که همواره از آن فرآورده های مفید و پرخاصیت بدست آمده که می تواند به نوعی در حفظ سلامت انسان های جامعه نقش فزاینده ای را ایفا نماید.
از جلمه فرآورده های ارزشمند زنبورعسل، بره موم بوده که ماده ای تولید شده از صمغ و رزین گیاهان به همراه گرده و موم توسط زنبورهای کارگر بوده است که نقش ضدعفونی کنندگی و پرکردن درزهای موجود در کندو را داشته است.
گفتنی است که با توجه به آزمایشاتی گوناگون بر روی ترکیبات بره موم تازه، این نتیجه بدست آمده که بره موم دارای خواص ضدباکتری، ضدقارچ، ضدانگل و آنتی اکسیدانی بوده که می تواند برای انسان ها هم خواص درمانی بسیاری را دارا باشد.
با توجه به اینکه خود بره موم ماده ای سخت هضم بوده، امروزه از عصاره ی آن پودرهایی تولید گردیده و آن را تبدیل به فرآوره هایی مفید نموده اند که می توانند خواص دارویی مفیدی را دارا باشند. یکی از آن فرآورده ها که از عصاره بره موم بدست آمده و مواد موثره ی بیشتری را به همراه داشته، کپسول بره موم می باشد.

کپسول بره موم

مواد مصرف کسپول بره موم

بله همانطور که متوجه شدید، یکی از فرآورده های ارزشمند تولیدی از بره موم، کپسول بره موم بوده که در مصارف گوناگونی برای افراد، می تواند خواص درمانی تأثیرگذاری را به همراه داشته باشد.
از جمله موارد مصرف دارویی کپسول بره موم، می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  • تقویت کننده دستگاه گوارش.
  • بهبود آلزایمر.
  • درمان کننده انگل و کرم روده و معده.
  • درمان تنگی نفس و آسم.
  • پیشگیری از سرطان دستگاه گوارش و معده.
  • درمان و پیشگیری از بیماری های پروستات.
  • بهبود کولیت.

شایان ذکر است که بهترین طریقه مصرف کپسول بره موم، قبل از وعده های غذایی ناهار و شام بوده که می تواند همراه با آب و یا آب و عسل جهت بهتر جذب بدن شدن، مورد مصرف قرار بگیرد. در ضمن برای مصرف آن هیچگونه عوارضی گزارش نده است.
امروزه با ارتباط داشتن با نمایندگی های فروش کپسول بره موم، می توانید آن را به طور مستقیم و با نازلترین قیمت خریداری کنید.