آیا با لیست انواع داروهای مجاز مخصوص درمان بیماری های زنبورعسل آشنایی داشته اید؟ آیا امکان خرید آنلاین از طریق سایت های معتبر برای این محصولات وجود داشته است؟
حتما شما هم می دانید که وجود انواع آفت ها، کنه ها، انگل ها و بیماری های موجود در کندوهای زنبورعسل، می تواند موجود از میان رفتن کلنی های زنبورعسل گردد و دیگر نمی توان انتظار تولید انواع فرآورده های ناب زنبورعسل را از مراکز تولیدی و زنبورداری ها، داشت.
امروزه زنبورداران می توانند با استفاده از داروهایی مفید و مخصوص هر نوع کنه و یا بیماری، در راستای از میان بردن آنها اقداماتی را صورت دهند و انواع داروهای مخصوص زنبورعسل را از طریق سایت های معتبر اینترنتی با قیمت مناسبی خریداری کنند.
حال آیا با انواع داروهای مورد استفاده در صنعت زنبورداری آشنایی داشته اید و می دانید که چگونه می توان آنها را با قیمت مناسبی خریداری کرد؟

داروی زنبورعسل

لیست انواع داروهای زنبورعسل

همانطور که متوجه شدید، برای از میان بردن انواع کنه ها، انگل ها و بیماری های موجود در کندوها و شیوع پیدا کرده میان زنبورهای عسل، باید از داروهایی مخصوص توسط زنبورداران باتجربه استفاده گردد که در اینجا لیستی از این داروها و خواص آن ها را مشاهده می کنید:
Hive clean: نوعی داروی ارگانیک برای مبارزه با انگل واروا در زنبورعسل می باشد که دارای اسیدهایی ارگانیک موجود در عسل طبیعی بوده است.
Neoxy vet: دارویی به شکل پودر محلول در آب می باشد که جهت درمان بیماری لوک آمریکایی و لوک اروپایی در زنبورعسل، مورد استفاده قرار گرفته است.
Varrocide: دارویی 100 درصد گیاهی با ترکیباتی از آویشن و اسطوخودوس بوده که دارای خاصیت مهم ضدانگلی می باشد.
Aroma Bee: دارویی گیاهی و حاوی عصاره های طبیعی می باشد که جهت مبارزه با کنه واروا و افزایش سیستم مقاومت و ایمنی زنبورعسل مورد استفاده قرار گرفته است.
Amitraz: از این دارو جهت درمان بیماری واروآتوز در زنبورعسل بهره گیری شده است.
در حال حاضر شما می توانید انواع داروهای مخصوص زنبورعسل را که داروهای درمانی و تقویتی نیز بوده، با نازلترین قیمت ها به صورت آنلاین از سایت های معتبر اینترنتی، خریداری کنید.