آیا می دانید که کدام مراکز فروشگاهی در بازارهای خرید و فروش عسل طبیعی، انواع ارزانترین عسل طبیعی را با عرضه مستقیم به فروش رسانیده اند؟
عسل طبیعی به قدری از گذشته تا به امروزه تأثیرات دارویی و تغذیه ای را در زندگی روزمره انسان ها داشته که امروزه تقریبا در هر آشپزخانه ی ایرانی، گونه ای از عسل طبیعی یافت می گردد که عمدتا در صبحانه و یا به عنوان یک میان وعده غذایی مورد استفاده قرار گرفته است.
در گذشته استفاده از خواص فیزیکی عسل، یعنی خواص ضدآلودگی و ضدباکتریایی آن سبب شده بود تا از این ماده در درمان مشکلات و زخم های پوستی استفاده گردد و امروزه که عسل طبیعی، جایگزین بسیار مناسبی برای انواع مواد غذایی مضر و داروهای شیمیایی عوارض دار، بوده است، چرا که عسل هم نقش غذایی داشته و هم نقش دارویی.
عسل طبیعی دارای ترکیباتی چون انواع مواد معدنی، مواد مغذی و ویتامینی، کربوهیدرات ها، انواع مواد قندی ساده چون گلوکز و فروکتوز بوده و گفتنی است که عسل، فاقد نمک بوده و داری مقداری پروتئین نیز می باشد.
شایان ذکر است که مصرف روزانه عسل طبیعی و اصل، می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها موثر باشد و جالب است بدانید که وجود درصد معینی از گلوکز در ترکیبات عسل طبیعی، طی آزمایشاتی گوناگون نشان داده شده که می تواند بهترین عامل در تقویت حافظه و سیستم اعصاب افراد باشد.

دغدغه ی تهیه عسل طبیعی

همانطور که متوجه خواص مصرف عسل طبیعی و اهمیت وجود آن در برنامه غذایی روزانه افراد شدید، آیا می دانید که در بازارهای امروزی خرید و فروش عسل، مصرف کنندگان عسل طبیعی، با چه دغدغه ای مواجه هستند؟
متأسفانه بازار فروش عسل در کشور، شاهد وجود افرادی سودجو و دلالان بسیاری بوده که تنها به فکر منافع خود بوده اند و با عرضه انواع عسل های تقلبی و مصنوعی، به نوعی سلامت انسان های جامعه را بازیچه دست خود قرار داده اند.
عسل های تقلبی توزیع شده در بازار که چیزی به میزان بیش از 90 درصد هم می رسد، یا با تغذیه آب و شکر همراه بوده و درصد کمی از دخالت زنبورعسل را شامل شده و یا اینکه بدون هیچ درصدی از دخالت مستقیم زنبورعسل و با شیره ی میوه هایی چون خرما و انواع مواد نشاسته دار تولید گردیده است که اصلا نمی تواند خواص دارویی و درمانی یک عسل طبیعی را دارا باشد و در برخی موارد احتمال عوارضی در افراد را داشته است.
مصرف عسلی می تواند خواص درمانی و تغذیه ای شگفت انگیزی را دارا باشد که مستقیما با دخالت زنبورهای عسل و از شهد معطر و شیرین گل های انواع گیاهان دارویی تولید شده باشد که در اینصورت است که می تواند ماده ای با ارزش غذایی بالا و مفید در درمان بیماری ها لقب بگیرد.

عسل طبیعی

ارزانترین عسل طبیعی

ذکر این نکته نیز پیرامون تهیه عسل ضروری بوده که علاوه بر وجود افرادی سودجو در بازار که انواع عسل های بی کیفیت و تقلبی را به عرضه رسانیده اند، وجود افراد واسطه و دلالان بازاری، سبب شده تا علاوه بر بی کیفیتی عسل، افزایش قیمتی بی جهت شامل حال انواع عسل طبیعی گردیده باشد.
اما خوشبختانه این امکان در بازارهای خرید و فروش عسل طبیعی وجود داشته است که با ارتباط داشتن با نمایندگان معتبر پخش عسل ایرانی و اصل، آن را بدون هیچ واسطه و افزایش قیمتی خریداری نمایید تا هم از کیفیت و هم از قیمت عسل خریداری شده، نهایت رضایت را داشته و از مشتریان با ایمان این مراکز باشید.