آیا شرکت های معتبر پخش مستقیم انواع عسل ناب و نمونه تولیدی استان لرستان
را می شناسید؟ این شرکت ها مرغوبترین عسل تولید شده در کشور با نام عسل
لرستان را عرضه داشته اند.
عسل ماده ای بسیار ارزشمند و مقوی بوده که می تواند در صبحانه و یا میان وعده های غذایی توسط افراد در گروه های سنی گوناگونی مورد مصرف قرار بگیرد.
البته لازم به ذکر است که مصرف مقداری عسل قبل از خواب هم می تواند خواص مفیدی را دارا باشد و به پاکسازی کبد و ایجاد خوابی راحت در افراد کمک شایانی نموده است.
وجود عسل در برنامه غذایی انسان ها به قدری مهم بوده که امروزه شرکت هایی معتبر توانسته اند با برقراری ارتباط با تولیدکنندگان صاحب نام عسل در کشور، انواع عسل های ناب و درجه یک گیاهی را در بسته بندی های گوناگون در شرایطی کاملا استاندارد، روانه بازارهای فروش نمایند.
با توجه به اینکه، عسل تولیدی استان لرستان، مرغوبترین عسل گیاهی موجود در کشور نام داشته، شرکت هایی در این استان توانسته با ارتباط داشتن با تولیدکنندگان عسل لرستان، انواع عسل گیاهی را در بسته بندی هایی گوناگون به بازارهای فروش عرضه نمایند.
این شرکت ها با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته، توانسته در شرایط کاملا ایده آل، در بسته بندی های گوناگون، که شامل ظروف شیشه ای و یا اخیرا پلاستیکی بوده، انواع عسل را در وزن ها و البته قیمت های گوناگونی به بازارهای فروش عسل پخش نموده اند.
شایان ذکر می باشد که این شرکت ها فروش مستقیم را در دستور کار خود قرار داده و با حذف واسطه ها و دلالان، که بعضا منجر به افزایش قیمت و یا کاهش کیفیت محصول مورد نظر را به همراه داشته، عسل اصل استان لرستان را بدون افزایش قیمت به دست مشتریان رسانیده اند.