مصرف گرده گل، چگونه می تواند در درمان پروستات و جلوگیری از ابتلا به سرطان پروستات، مفید واقع گردد؟ گرده گل چگونه در بازار خرید و فروش محصولات زنبورعسل، عرضه گردیده است؟
از دیگر فرآورده های بسیار ارزشمند و پرخاصیت و البته با ارزش غذایی بالای تولید شده توسط زنبورعسل، گرده گل انواع گیاهان دارویی بوده که در حال حاضر با آزمایشاتی که بر روی ترکیبات آن صورت گرفته، می تواند خواص منحصربفرد دارویی و درمانی را دارا باشد.
گرده گل که توسط تله گرده گیرهایی در مسیر ورود زنبورهای کارگر در کندوهای عسل جمع آوری گردیده، می تواند یک ماده ی تغدیه ای مهم برای زنبورهای نوزاد باشد، به گونه ای که بدون این ماده ارزشمند، ادامه حیات برای زنبورهای داخل کندو، امکان پذیر نخواهد بود.
گرده گل اصل و خالص، دارای ترکیباتی خاص و منحصربفرد مانند انواع پروتئین ها، انواع مواد معدنی، مواد ویتامینی و اسیدهای چرب ضروری بوده که مصرف این ماده ارزشمند موجود در طبیعت را به عنوان یک غذای کامل، دو چندان مهم و پراهمیت نشان داده است و همواره شاهد عرضه انواع محصولاتی چون، پودر گرده گل، گرده گل مخلوط با عسل طبیعی و کپسول گرده گل، در بازارهای خرید و فروش محصولات زنبورعسل، بوده ایم.
با توجه به اینکه امروزه از گرده گل به عنوان یک مکمل غذایی هم بهره برده می شود، آیا می دانید که مصرف گرده گل خالص، می تواند در درمان پروستات و جلوگیری از مبتلا شدن به سرطان پروستات، موثر باشد؟

گرده گل و پروستات

آزمایشات گوناگون بر روی مردان مسن، نشان داده که بیشتر این مردان به سبب کمبود مینرال روی در بدن خود، دچار بزرگی و ورم پروستات گردیده اند و امروزه نیز متأسفانه شاهد افزایش این بیماری در میان مردان بوده ایم.
گفتنی است که از جمله مواد معدنی غنی موجود در ترکیبات گرده گل، می توانیم به مینرال روی اشاره نماییم که مصرف این ماده را برای جلوگیری و درمان سرطان پروستات، ارزشمند قرار داده است.
مصرف گرده گل، همراه با عسل طبیعی، از جمله بهترین روش های مصرفی این ماده غذایی بوده است که امروزه توصیه می گردد خالص ترین نوع آن را از نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر بخواهید.