امروزه شرکت هایی معتبر در استان لرستان با بهره گیری از بهترین و
استانداردترین روش های تولیدی، اقدام به بسته بندی مناسب و کاملا بهداشتی
انواع عسل تولید این استان و صادرات آن نموده اند.
اگر تابحال به فروشگاه های مواد غذایی رفته باشید، حتما انواع عسل های گوناگون بسته بندی شده را دیده اید، اما آیا می دانید که این بسته بندی ها توسط کدام شرکت ها صورت گرفته و چه شرایطی را دارا بوده است؟
با توجه به خواص دارویی و تغذیه ای بسیار زیاد مصرف عسل، امروزه شاهد وجود انواع گوناگونی از عسل های تولیدی کشور در بازارهای فروش بوده اید و در این امر باید نهایت دقت را برای تهیه عسلی اصل و درجه یک داشته باشید، چرا که عسل تقلبی و مصنوعی نیز در این بازارها وجود داشته است.
تنها راه تهیه عسلی اصل و مرغوب، شناخت تولیدکنندگان معتبر آنها و ارتباط داشتن با نمایندگی های فروش و پخش آنها بوده که در این صورت می توان انتظار تهیه عسلی اصل با قیمت مناسب را داشت.
استان لرستان، با دارا بودن تولیدکنندگانی معتبر در حوزه عسل مرغوب در کشور نام مهمی را دارا بوده است و امروزه شرکت هایی در این استان با در ارتباط بودن با این تولیدکنندگان معتبر، اقدام به عرضه انواع عسل بسته بندی شده به تمامی بازارهای کشور نموده اند.
این شرکت ها با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های موجود در کشور، توانسته اند در شرایطی کاملا بهداشتی، انواع عسل را در بسته بندی های گوناگون در ظروف شیشه ای و پلی اتیلنی تولید و به سراسر بازارهای موجود در کشور صادرات نمایند.