مصرف عسل طبیعی یونجه با توجه به خواص درمانی بسیار بالایی که دارد می تواند به عنوان یک ماده غذایی شفا بخش و بی نهایت خوش عطر و طعم به فروش برسد.
مصرف عسل طبیعی یکی از ارکان مهم تغذیه و داروی شفابخش برای هر بیماری در طب سنتی است که از زمان زندگی انسان های اولیه مورد استفاده قرار می گرفته و در هر برهه گوشه ای از برکت و رحمت درمانی این معجون طلایی کشف شده، به همین خاطر است که تولید آن از طریق زنبورداری روز به روز گسترش بیشتری یافته و پیشرفت های زیادی پیدا کرده است.
یکی از معطر ترین و خوشمزه ترین انواع عسل های تک گل ارگانیک و اصل مورد فروش و عام پسند در بازار، عسل طبیعی یونجه است که چون از گرده و شهد خود گیاه یونجه تهیه شده، تمام خواص آن را به صورت عصاره در خود دارد.

ویژگی های درمانی عسل یونجه

مواد غالب تشکیل دهنده عسل قرمز رنگ طبیعی یونجه از همین گیاه است و میلیاردها دانه گرده گل گیاه یونجه که دارای گل های ریز بنفش یا آبی می باشد را در خود دارد و می تواند دارویی موثر در تسکین اعصاب و روان باشد.
جالب است بدانید که عسل یونجه اصل بر روی درهای استخوانی تاثیر به سزایی دارد و لرزش دست و پا را به طرز عجیبی کاهش می دهد.
مصرف عسل طبیعی یونجه به همه افراد علل خصوص سالمندان و خانم ها بیشتر سفارش می شود زیرا علاوه بر خواص عمومی درمان، منبع غنی از آهن و ویتامین D است و میزان پوکی استخوان را در خانم ها پس از یائسگی کاهش می دهد.