شرایط بسیار ویژه و محدود فروش انواع بهترین و نمونه ترین عسل مخصوص استان
لرستان، با قابلیت صادرات به تمامی بازارهای کشور، به وجود آمده است.
امروزه وجود سایت هایی معتبر در زمینه انواع محصولات موجود در کشور به خصوص عسل، فراهم گردیده و افراد می توانند از این فرصت بسیار مناسب، بهره لازم را برای شناخت بهترین و اصل ترین نوع آن محصول ببرند.
بله در واقع باید این چنین بیان نمود که تهیه هر محصولی، خصوصا یک محصول غذایی و دارویی، باید با آگاهی و شناخت کامل صورت گیرد چرا که مسئله ی مهم سلامت انسان در میان است. اکنون آیا می دانید که کدام نوع عسل تولیدی در کشور ما جز درجه یک ترین آنها بوده و چه شرایط فروشی داشته است؟
امروزه استان زیبای لرستان که یکی از استان های با طبیعتی بکر و پوشش گیاهی مستعد و غنی در کشور ما محسوب می گردد، توانسته از این نعمت خدادادی بهره لازم را ببرد و با داشتن بیش از 2000 نفر زنبوردار در تولید عسلی درجه یک و ناب در کشور، رتبه نخست را دارا باشد.
شما مشتریان می توانید برای تهیه اصل ترین نوع این محصول، آن را از نمایندگی های فروش معتبر این استان در سراسر کشور بخواهید و اینکه می توانید برای ثبت سفارشات خود جهت صادرات به صورت عمده این محصول، با کارشناسان این حوزه در ارتباط باشید.
لازم به ذکر است مصرف عسل خواص درمانی بسیاری را داشته و در استان لرستان انواع بهترین عسل های مانند عسل گون، عسل کوهی یا وحشی نیز تولید گردیده است و در قیمت ها و بسته بندی های گوناگون به فروش می رسند.