آیا می دانید عسل در بازار چگونه خرید و فروش می شود و چه تغییرات قیمتی را
شامل شده است؟ چگونه می توان عسل اصل استان لرستان را در این بازارها به
صورت عمده و با قیمتی ارزان خرید نمود؟
آیا می دانید که عسل، این ماده پرارزش و مملو از خواص دارویی و منحصربفرد، به سبب دارا بودن مقداری آب، دیر فاسد شده و همین سبب قابلیت حمل آسان داشته و یکی از پرفروش ترین محصولات موجود در بازار بوده است؟
بله مصرف عسل که در زمان های قدیم نیز رایج بوده و از خاصیت ضدآلودگی و میکروب آن بهره می بردند، امروزه نیز به عنوان یک محصول دارویی و گیاهی مفید برای حفظ سلامت دستگاه گوارش، قلب، کلیه و  درمان کننده انواع بیماری ها و موارد خاص در افراد مانند کم خونی و بی خوابی، بسیار زیاد مورد استفاده قرار گرفته و تنها عاملی که شاید سبب شود افراد در تهیه عسل تردید داشته باشند، تهیه عسل در اصل ترین نوع خود بوده است.
امروزه در بازارهای فروش عسل، گاها مشاهده شده که افرادی به ارائه عسلی تقلبی با قیمتی ارزان می نمایند و متأسفانه برخی نیز فریب این افراد را می خورند و حاضر هستند محصولی بی کیفیت را تهیه نمایند. باید گفت خوشبختانه امروزه با وجود نمایندگی هایی معتبر، نباید نگران تهیه عسلی اصل بود و تنها کافیست این نمایندگی ها و مراکز فروش را شناسایی کنید.
استان لرستان یکی از مراکز مهم در زمینه تولید عسلی ناب و اصل در بازارهای فروش لقب گرفته که محصولات خود را توسط مراکز فروش معتبر و نمایندگی های معتبر، به طور مستقیم و با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رساند.
مشتریان می توانند برای آگاهی از آخرین تغییرات قیمت انواع عسل تولیدی در استان لرستان، از طریق راه های ارتباطی داده شده، با مشاورین مربوطه در تماس باشند.