آیا مراکز معتبر پخش و فروش مستقیم عسل ممتاز سوغات استان لرستان را می
شناسید؟ آیا در این مراکز امکان تهیه عسلی با قیمت ارزان وجود داشته است؟
اگر شما هم نام عسل را شنیده باشید که یقینا همینطور است، باید از خواص و ویژگی های منحصربفرد آن آگاهی داشته باشید، چرا که امروزه بیش از پیش به خواص دارویی این محصول تهیه شده از طبیعت پی برده شده و همواره مصرف روزانه آن مورد توصیه اکثر مشاورین می باشد.
عسل یکی از مقوی ترین و خوش طعم ترین محصولات گیاهی در ایران به شمار آمده که توانسته نظر تمامی افراد را در مصرف آن جلب نماید اما همواره مسئله ی مهمی که عمده مصرف کنندگان این محصول با آن مواجه بوده اند، تهیه عسلی اصل و مرغوب بوده و اغلب افراد نمی توانند عسلی اصل را تهیه نمایند.
باید گفت که در واقع تشخیص اینکه کدام عسل اصل می باشد و یا کدام تقلبی، تنها در آزمایشگاه های مواد غذایی امکان پذیر بوده اما همواره برخی از راهکارهای تجربی برای این امر وجود داشته است. به عنوان مثال می توان گفت عسلی اصل بوده که رنگی کهربایی داشته باشد و هنگام مخلوط نمودن آن با آب سرد، ته نشین نگردد. اما در واقع باید اذعان داشت که رنگ عسل نمی تواند ملاک مناسبی در تشخیص اصل بودن آن باشد چرا که این امر بستگی به محیط و شرایط تولید نیز داشته است.
مصرف عسل می تواند در درمان انواع مشکلات شایع در انسان ها در تمامی سنین مفید واقع گردد و شاید یکی از مهم ترین خواص آن می تواند در درمان بیماری کم خونی باشد که متأسفانه امروزه زنان و کودکان بسیاری گریبانگیر این امر هستند.
مراکز پخش معتبر عسل اصل استان لرستان، که یکی از بهترین و درجه یک ترین عسل تولیدی در کشور ما محسوب می گردد، آمادگی پخش و فروش به شیوه مستقیم این محصول بدون هیچ افزایش قیمتی را داشته اند و مشتریان می توانند از طریق راه های ارتباطی ذیل، با مشاورین و نمایندگان فروش عسل اصل لرستان، در ارتباط باشند.