آیا می دانید که خوزستان، یکی از تولیدکنندگان معتبر انواع عسل شناسنامه دار در کشور لقب داشته است؟ چگونه می توان از شرایط فروش عسل طبیعی خوزستان، آگاهی پیدا کرد؟
امروزه با توجه به اهمیتی که مصرف عسل در حفظ سلامت افراد جامعه داشته و همواره مصرف کنندگان عسل به دنبال تهیه خالص ترین نوع آن در این بازارهای پر از تبلیغات و فروش انواع عسل تقلبی و مصنوعی بوده اند، آیا می دانید که بهترین راهکار از سوی تولیدکنندگان معتبر در عرضه عسلی اصل چه بوده است؟
گفتنی است که امروزه استان خوزستان از جمله پایگاه های معتبر در تولید عسل ناب ایرانی در میان استان های جنوبی کشور بوده و توانسته از انواع گونه های عسل طبیعی خاص جنوب کشور، مانند عسل سدر یا عسل کنار و عسل مرکبات را تولید و به بازارهای کشور، صادرات نموده اند.
حال آیا می دانید که تولیدکنندگان معتبر عسل خوزستان، علاوه بر بازاریابی هایی مناسب که پیرامون شناساندن عسلی اصل به مشتریان نمودن اند، با تولید عسل شناسنامه دار، دغدغه ای جدی را برای خرید عسل در میان مصرف کنندگان آن، از میان برده اند؟

عسل خوزستان

تولید عسل در خوزستان

در ابتدا باید این امر را گفت که با توجه به وجود بازارهای پر از تقلب در فروش عسل و از طرفی عدم توانایی درصد بالایی از مصرف کنندگان عسل در جامعه پیرامون عسلی اصل از تقلبی، تولید یک عسل شناسنامه دار می تواند بهترین راهکار از سوی تولیدکنندگان معتبر باشد.
بله خوشبختانه امروزه استان خوزستان توانسته با مجهز بودن به آزمایشگاه های تخصصی و کنترل کیفی تست مرغوبیت عسل طبیعی، پس از برداشت عسل از زنبورداری ها، آن را مورد تست قرار داده و عسلی را که درصد قابل قبولی از میزان مرغوبیت را دارا بوده، با چسباندن برچسبی تحت عنوان یک عسل شناسنامه دار، روانه بازارهای فروش نموده اند.
با توجه به این امر، خریداران و مصرف کنندگان عسل، می توانند خریدی بدون دغدغه از کیفیت عسل را داشته باشند و جهت خرید این محصول و آگاهی از شرایط فروش عسل شناسنامه دار خوزستان، باید با مراکز معتبر و مجوزدار در ارتباط مستقیم باشند.