آیا می دانید که مصرف عسل اسطوخودوس به چه کسانی توصیه گردیده است؟ چگونه می توان بهترین عسل اسطوخودوس طبیعی را با قیمتی خوب خریداری کرد؟
امروزه در جای جای کشور غنی ایران از نظر وجود تنوع در پوشش گیاهی، شاهد تولید گونه های متفاوت و بسیار مقوی از عسل طبیعی بوده ایم که همواره مصرف آنها، خواص مفید دارویی را برای انسان ها داشته است، اما خب هنوز هم اطلاعات راجع به خواص گونه های مختلف عسل طبیعی، در میان اکثر افراد جامعه، کم بوده است.
حتما با نام گیاه اسطوخودوس آشنایی داشته اید و می دانید که این گیاه، یکی از گیاهان مفید در طب سنتی بوده که خواص منحصربفرد دارویی و درمانی را داشته است و با نام علمی Lavender مشهور بوده و از خانواده ی نعنائیان می باشد.
گفتنی است که این گیاه دارای گل های قرمز سیر تا بنفش داشته و از جمله مصارف درمانی این گیاه، همان گل ها و برگ های آن می باشند. جالب است بدانید که گیاه اسطوخودوس با نام های دیگری چون، خیر دشتی، زغلیل، گل لاوند و خرام مشهور بوده و به آن در شهر تنکابن از استان های شمالی کشور ما، تروم نیز می گویند.
امروزه از شهد گل های این گیاه، عسلی با نام عسل اسطوخودوس تولید گردیده اند که مصرف آن خواص مفید دارویی و درمانی را برای مصرف کنندگانش داشته، به شرط آنکه در مرغوبترین و خالص ترین نوع خود خریداری و مصرف گردد.

بهترین عسل

فواید مصرف عسل اسطوخودوس

همانطور که متوجه شدید، گیاه اسطوخودوس از خواص مفید درمانی برخوردار بوده و عسل تولید شده از شهد گل های آن نیز می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • درمان و پیشگیری از سرطان.
  • تقویت معده و دستگاه گوارش.
  • درمان اختلالات کم خوابی.
  • درمان مشکلات عصبی.
  • ضدکم خونی.
  • مفید برای سرماخوردگی.

برای خرید بهترین و خالص ترین عسل اسطوخودوس با قیمت مناسب، می توانید با کارشناسان فروش انواع عسل ایرانی در ارتباط مستقیم باشید.