آیا می دانید که امروزه بسته بندی عسل طبیعی در چه ظروفی صورت گرفته است؟ چگونه می تواند از قیمت انواع عسل طبیعی در استان لرستان، که مرغوبترین عسل کشور بوده، آگاهی پیدا کرد؟
مصرف عسل طبیعی، ماده ای حاوی انواع مواد معدنی، ویتامین ها، کربوهیدرات ها و انواع مواد قندی مونوساکاریدی، می تواند نقش فزاینده ی دارویی و تغذیه ای را برای تمامی گروه های سنی و طبع های گوناگون داشته باشد و مورد توصیه مشاورین تغذیه و گوارش بوده است.
امروزه قطعا در فروشگاه های عرضه عسل طبیعی، انواع عسل های بسته بندی شده را دیده اید و شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که بسته بندی عسل در چه شرایطی صورت می گیرد؟

چگونگی بسته بندی عسل

گفتنی است مرحله بسته بندی عسل، از جمله مراحل بسیار مهم در عرضه عسل به بازار بوده و همواره تولیدکنندگان معتبر عسل، این مرحله را به خوبی صورت می دهند.
این تولیدکنندگان معتبر پس از برداشت عسل و تست آن توسط دستگاه های آزمایش عسل، با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و در شرایطی کاملا استاندارد و به دور از هر گونه مواد و ذرات خارجی، اقدام به بسته بندی عسل طبیعی نموده اند.
شایان ذکر که امروزه در تمامی شرکت های بسته بندی عسل در دنیا، از انواع ظروف شیشه ای و یا پلی اتیلنی جهت بسته بندی عسل بهره برداری نموده اند و در شرکت های معتبر ایرانی هم این امر در وزن های نیم کیلویی و یک کیلویی صورت گرفته و در بازارهای خرید و فروش عسل ایرانی، موجود بوده است.
حال آیا می دانید که امروزه یکی از معتبرترین تولیدکنندگان عسل مرغوب در کشور، استان لرستان بوده و انواع بهترین عسل بسته بندی شده را به بازارهای کشور صادرات نموده است؟

قیمت انواع عسل

عسل لرستان

استان لرستان از استعداد خوبی در تنوع پوشش گیاهی در مراتع بکر خود برخوردار بوده و امروزه صنعت زنبورداری در این استان، می تواند با سرمایه گذاری های کلان صورت گرفته، از رونق بسیار بیشتری هم برخوردار باشد.
گفتنی است که در این استان چیزی نزدیک به 1500 تن عسل طبیعی از انواع کندوهای بومی و مدرن این استان به طور سالیانه، توسط تعداد بیش از 1800 زنبوردار در سطح استان، تولید گردیده و در میان دیگر تولیدکنندگان عسل در کشور، رتبه نخست در مرغوبیت عسل تولیدی و رتبه هفتم در میزان تولید عسل را داشته است.
برای آنکه از قیمت انواع عسل بسته بندی شده و آماده صادرات استان لرستان آگاهی پیدا کنید، می توانید با مشاورین و کارشناسان در این حوزه، ارتباط به صورت تلفنی و یا ایمیل داشته باشید.