امروزه فرصت وِیژه برای خرید بهترین ژل رویال ایرانی برای سراسر کشور به وجود آمده تا از طریق سایت های اینترنتی معتبر، خریدی بدون دغدغه از قیمت و کیفیت این محصول داشته باشند.
همه شما حتما اگر نام صنعت زنبورداری و پرورش زنبورهای عسل را می شنوید، اولین فرآورده ای که به ذهنتان می رسد، عسل طبیعی بوده و شاید ندانید که عسل طبیعی تنها فرآورده ی مهم زنبورعسل نبوده و این صنعت مهم می تواند فرآورده های ناب دیگری نیز داشته باشد.
یکی دیگر از انواع ارزشمندترین محصولات و فرآورده های طبیعی زنبورعسل، ژل رویال بوده که توسط دو غده ی مغزی موجود در سر زنبورهای کارگر تولید شده و می تواند ماده ای مفید در تغذیه ای 4 روز اول لاروها و تا پایان عمر زنبور ملکه باشد.
ژل رویال مایعی سفید مایل به زرد رنگ و ژلاتینی بوده که ترکیباتی خاص و منحصربفرد داشته که می تواند خواص مفید دارویی و درمانی را برای انسان ها هم  داشته باشد. ترکیبات مهم ژل رویال عبارتند از:

  • آب و کربوهیدرات.
  • انواع مواد معدنی مانند آهن، کلسیم، پتاسیم، منگنز و مس.
  • انواع ویتامین های گروهای A ،B و C.
  • کلاژن.
  • استیل کولین.
  • انواع اسیدهای آمینه و چرب ضروری.

حال شاید این سوال برایتان مطرح شده باشد که ژل رویال چگونه در بازار موجود بوده و اینکه چه روش مصرفی برای آن وجود داشته است؟ یا اصلا به عبارت دیگر مصرف ژل رویال چه خواصی را دارا می باشد؟

عرضه ژل رویال و مصرف آن

گفتنی است که ژل رویال امروزه در بازارهای خرید و فروش محصولات زنبورعسل، در اشکال گوناگونی عرضه شده که در قیمت های متفاوتی هم وجود داشته اند:

  1. پودر خالص ژل رویال.
  2. ژل رویال مخلوط با عسل طبیعی.
  3. کپسول ژل رویال.

به گفته متخصصین، بهترین روش مصرف ژل رویال، ترکیب آن با عسل طبیعی بوده که بهتر است به صورت زیر زبانی مصرف گردد تا خواص خود را بهتر نمایان سازد و بیشتر جذب خون افراد گردد.

خرید ژل رویال

خواص دارویی ژل رویال

همانطور که متوجه ترکیبات خاص و مفید ژل رویال شدید، باید گفت که مصرف ژل رویال می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • ژل رویال دارای اسید آمینه ای ضروری مانند آرژین بوده که موثرترین ماده در درمان نازایی و ناباروری بوده است که دلیل آن کمبود اسپرم و تخمک گذاری در مردان و زنان می باشد.
  • مصرف ژل رویال به تقویت سیستم اعصاب و جلوگیری از ابتلا به آلزایمر کمک شایانی می نماید که دلیل آن وجود ماده ای به نام استیل کولین در ترکیباتش می باشد.
  • ژل رویال منجر به تنظیم خون رسانی به قلب شده و می تواند در درمان بیماری های قلبی و عروقی مفید باشد.
  • ژل رویال ماده ای ضدمسومیت بوده و می تواند در درمان ناراحتی های ریه نیز موثر باشد.

در حال حاضر با توجه به اینکه در میان فرآورده های ناب زنبورعسل، ژل رویال به عنوان گران قیمت ترین ماده شناخته شده است، شما می توانید باکیفیت ترین ژل رویال ایرانی را از تولیدکنندگان معتبر آن در کشور با قیمت بسیار مناسبی از طریق سایت های اینترنتی معتبر خریداری نمایید.