یکی از فرآورده های ناب زنبورعسل، بره موم خالص بوده که امروزه، به عنوان یک داروی گیاهی مفید می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها موثر باشد، با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد.
بره موم ماده ای چسبناک و تیره رنگ بوده که زنبورهای کارگر این ماده را از صمغ گیاهان، شهد گلها، موم و گرده گل تولید نموده اند که ماده ای پایدار بوده و عصاره ی آن از مواد موثره ی بیشتری برخوردار بوده است.
بره موم خواص شگفت انگیز آنتی اکسیدانی، ضدآلودگی و ضدباکتریایی داشته که بیشتر در محل ورود زنبورها به داخل کندو قرار داشته و می تواند نقش موثری در ضدغفونی کردن پاهای زنبورها و در نهایت جلوگیری از شیوع انواع آفت ها و بیماری ها به داخل کندو داشته باشد.
در کندو عسل بره موم علاوه بر نقش ضدعفونی کردن، می تواند در ترمیم کندوها و تنگ نمودن دریچه های پرواز موثر باشد. امروزه زنبورداران با دو روش سنتی و صنعتی بره موم را از کندوها جمع آوری نموده و روانه بازارهای فروش نموده اند.
گفته می گردد که اگر بره موم و عصاره هایش را در شرایطی مساعد و به دور از حرارت مستقیم و نور آفتاب قرار دهند، می تواند تا بیش از 12 ماه اثرات ضدباکتری و ضدآلودگی خود را به همراه داشته باشد.
امروزه از عصاره های الکلی، آبی و روغنی بره موم موارد کاربردی بسیاری دیده شده که از دسته عصاره های روغنی آن، می توان به تولید کرم بره موم و یا کپسول بره موم اشاره داشت که خواص گیاهی و درمانی مفیدی را برای انسان ها داشته اند.

فروش بره موم

خواص داروی گیاهی بره موم

همانطور که متوجه شدید، بره موم ماده ای مملو از ترکیباتی آنتی اکسیدانی و ضدباکتریایی بوده که می تواند اثرات مثبت ضدسرطانی را با خود به همراه داشته باشد و امروزه از آن در درمان مشکلات گوارشی نیز بهره برده اند.
گفتنی است که بره موم در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی هم مورد استفاده قرار گرفته و می تواند اثرات مفیدی را درمان مشکلات پوستی و  بسیاری دیگر از مشکلات پوستی داشته باشد.
برای تهیه بره موم خالص و اصل زنبورعسل ایرانی، می توانید با کارشناسان معتبر در این زمینه، ارتباط مستقیم داشته باشید.