آیا می دانید که موم عسل طبیعی، خاصیت فراوانی را در درمان ریزش مو داشته است؟ چگونه می توان موم عسل طبیعی را با قیمت مناسبی تهیه نمود؟
آیا نگران ریزش موهای خود هستید و راهکارهای بسیاری را برای درمان آن پیشه گرفته اید؟ آیا می دانید که امروزه از انواع موم عسل طبیعی علاوه بر صنایع گوناگون دیگر، در تولید انواع لوازم بهداشتی و آرایشی بهره برده شده است؟

موم عسل و درمان ریزش مو

بله محققان به این نتیجه رسیده اند که موم عسل طبیعی و گرفته شده از کندو زنبورعسل، موجوب بهبود و تقویت مو و کاهش التهابات پوست سر به واسطه ی ماده ی صمغی موجود در آن، گردیده است.
در گذشته هم از موم عسل طبیعی، برای درمان التهابات پوستی و سوختگی ها و همچنین درمان جوش صورت بهره برده اند. گفتنی است که موم خاصیت بالای ضدالتهابی و ضدتومور را داشته و رشد مجدد موهای سر هم نیاز به سلول هایی بدون التهاب دارد تا بتواند رشد دوباره ای را داشته باشد.
البته شایان ذکر است که افرادی که به طور ارثی دچار ریزش مو می شوند، شاید راه درمان دیگری برایشان باقی نماند اما مصرف موم عسل، می تواند کمی تأخیر را در ریزش موهای این افراد، به دنبال داشته باشد.
امروزه یکی از انواع موم های عسل طبیعی، بره موم بوده که از آن به همراه موم عسل طبیعی، که به صورت ورقه ای و صنعتی در بازار موجود بوده اند، در صنایع گوناگونی چون، شمع سازی و به خصوص صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده شده است.
موم عسل اصل، که ترکیباتی خالص را دارا بوده، در ساخت انواع شامپوها، لوسیون ها، کرم های صورت، خمیردندان و دیگر موارد بهداشتی بهره برده شده است و امروزه مشتریان باید در تهیه موم اصل دقت داشته باشند چرا که شاهد عرضه انواع موم های تقلبی و شامل درصد زیادی پارافین همراه با آن، بوده ایم.
با ارتباط داشتن با مراکز خریدی معتبر در سراسر کشور، می توانید انواع موم عسل طبیعی و خالص را که هیچگونه مواد و ترکیباتی اضافی با خود به همراه نداشته اند، با قیمت مناسب و بدون هیچ دغدغه ای تهیه نمایید.