آیا می دانید که امروزه از زهر زنبورعسل هم فواید خواص درمانی بدست آمده است؟ آیا دستگاه مخصوص زهرگیری زنبورعسل را دیده اید؟ کدام مرکز خرید، قیمت مناسبی را برای این دستگاه ارائه داده است؟
در حال حاضر امر زنبورداری به قدری اهمیت داشته که شاهد گسترش این حرفه در جای جای کشور پراستعدادمان هستیم و تولید انواع فرآورده های ناب و خاص زنبورعسل، همچنان فواید بی نظیر درمانی و تغذیه ای را برای انسان ها در جوامع گوناگون داشته است.
آیا می دانید که محققان، از زهر زنبورعسل هم در پزشکی بهره برده اند؟ چگونه زهر زنبورعسل استخراج شده و مورد استفاده قرار گرفته است؟

روش استخراج زهر زنبورعسل

لازم به ذکر است که زهر زنبورعسل، مایعی زرد رنگ، بدون بو و شفاف می باشد که شامل ترکیباتی چون آب، گلوکز، فروکتوز، آمینها، پپتیدها و فسفولیپید، می باشد که امروزه توسط زنبوردارن و با استفاده از دستگاه هایی مخصوص جمع آوری و به طور خشک شده در بازارهای فروش محصولات زنبورعسل، موجود بوده است.
دستگاه زهرگیری زنبورعسل، دستگاهی ساده و کار با آن بسیار آسان بوده است که در جلوی دریچه پرواز نصب شده و با دکمه ی شروع به کار، اقدام به جمع آوری زهر می نماید و به طور خودکار نیز، خاموش می گردد.
همچنین باید توجه داشته باشید که این دستگاه هیچگونه آسیبی را به زنبورهای عسل وارد نمی کند و گفتنی است که بهترین زمان استفاده از این دستگاه، در فصل بهار بوده است.
از مهم ترین ویژگی های این دستگاه، دارا بودن گارانتی بدون قید و شرط و خدمات پس از فروش بسیار مناسب می باشد.
شایان ذکر است که دستگاه زهرگیر زنبورعسل دارای سه قسمت باطری، شوکر و مخزن می باشد و گفتنی است که با ولتاژ بسیار پایین هم می توان این دستگاه را در بهترین عملکرد خود قرار داد و بنظر رسیده است که استفاده از این دستگاه، صرفه اقتصادی بسیار مناسبی را زنبورداران و افرادی که به دنبال فروش زهر خشک زنبورعسل هستند را به دنبال داشته است.
باید این نکته را یادآور گردید که زهر زنبورعسل یکی از فرآورده های مهم و پرخاصیت زنبورعسل بوده که امروزه در پزشکی از آن، بهره های بسیاری شده است. حال آیا می دانید که اغلب چه کسانی مشتریان خرید زهر زنبورعسل می باشند؟
با توجه به کاربرد مهم زهر زنبورعسل در پزشکی، امروزه داروسازها از خریداران پر و پا قرص زهر زنبورعسل می باشند و متخصصین مغز و اعصاب هم از دیگر مشتریان زهر خشک زنبورعسل بوده اند. از زهر زنبورعسل در درمان آرتروز و دیگر دردها و التهابات مفصلی نیز بهره برده اند.
برای آگاهی از شرایط خرید دستگاه زهرگیری زنبورعسل در بالاترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب، می توانید با کارشناسان و نمایندگی های فروش این دستگاه ها در کشور، ارتباط مستقیم داشته باشید.