ژل رویال یکی از ارزشمندترین فرآورده های زنبورعسل نام داشته که امروزه به صورت کپسول نیز به بازار عرضه شده و مصرف آن خواص مفید درمانی را داشته است.
ژل رویال مایعی سفید و مایل به زرد رنگ، به عنوان یک غذای اصلی زنبور ملکه در کندو عسل شهرت داشته و ویژگی های منحصربفرد زنبور ملکه در طول عمر و یا بارور شدن آن، همگی از تأثیرات تغذیه از ژل رویال بوده است.
گفتنی است که زنبورهای کارگر توسط غدد مغزی خود تا سنین 12 الی 15 روزگی، به تولید و ترشح ژل رویال پرداخته اند و منبعی بسیار غنی از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای چرب ضروری را برای لاروها و به خصوص زنبور ملکه در کندو عسل تولید نموده اند.
شایان ذکر که از جمله دیگر ترکیبات ژل رویال، می توان به ویتامین های گروه های A ،B و E، استیل کولین، کلاژن و HAD10 اشاره داشت که خب بنظر می رسد مصرف این فرآورده ی ارزشمند زنبورعسل را برای انسان ها هم، از اهمیت ویژه ای برخوردار نموده است.
شایان ذکر که زنبورداران ژل رویال را به صورت مایع از کندو عسل خارج کرده و به سبب آنکه ماده ای زود فاسد بوده، با خارج نمودن آب موجود در آن، به صورت پودری خالص روانه بازارهای فروش نموده اند که به عمدتا در شرایطی به دور از نور مستقیم و در فریزر نگهداری می گردد.
اما خب به سبب آنکه شاید حمل و نقل و شرایط نگهداری ژل رویال کمی دشوار بوده، امروزه از این ماده، انواع فرآوره هایی چون کپسول، قرص و حتی کرم ژل رویال تولید نموده اند که همگی آنها، خواص مفید دارویی و درمانی ژل رویال را در بر داشته اند.
حال آیا می دانید که خواص مصرف کپسول ژل رویال چیست و چگونه می تواند آن را با قیمت خوبی خریداری کرد؟

خواص ژل رویال

خواص کپسول ژل رویال

همانطور که متوجه ترکیبات ژل رویال و اهمیت آن در کندو عسل شدید، باید بدانید که مصرف آن برای انسان ها خواص دارویی و درمانی مفیدی را داشته که امروزه از آن فرآوره ای چون کپسول ژل رویال را برای مصرف انسان ها، تولید نموده اند.
شایان ذکر است که بهترین طریقه مصرف این کپسول، همراه با عسل طبیعی و آب بوده که توانسته خواص مفید درمانی ذیل را دارا باشد:

  • درمان مشکلات نازایی و ناباروی به واسطه دارا بودن اسید آمینه ای چون آرژین.
  • ضدسرطان با توجه به وجود ماده ای چون HAD10 در ترکیباتش.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن به سبب وجود گاگلوبین در ترکیبات آن.
  • درمان عفونت مثانه و تورم پروستات.
  • درمان کلسترول بالا و فشار خون.
  • درمان کم خونی.

شما می توانید برای خریدی تضمینی از قیمت و کیفیت کپسول ژل رویال، با کارشناسان و نمایندگان فروش انواع محصولات و فرآورده های زنبورعسل ایرانی در کشور، ارتباط مستقیم داشته باشید.