آیا می دانید که امروزه استان لرستان، از جمله تولیدکنندگان معتبر انواع محصولات زنبورعسل در کشور بوده است؟ چگونه می توان بهترین گرده گل خالص را در لرستان با قیمت خوبی خریداری کرد؟
حتما شما هم باید نام گرده گل را شنیده باشید و از خواص منحصربفرد تغذیه ای و درمانی آن، موارد بسیاری را سایت های معتبر اینترنتی، خوانده باشید. اما آیا می دانید که این ماده ارزشمند در طبیعت، امروزه در برخی از بازارهای فروش، به صورت نامرغوب و با انواع آلودگی ها عرضه شده که عدم مصرف آن خیلی بهتر از مصرف یک گرده گل آلوده بوده است؟
گرده گل هم مانند عسل طبیعی، از جمله فرآورده های ارزشمند و پرخاصیت زنبورعسل بوده که باید از مراکز فروش معتبر خریداری گردد تا دغدغه ای پیرامون کیفیت و حتی قیمت آن، برای مصرف کنندگان باقی نماند.
گرده گل موجود بر روی پرچم گل های گیاهان دارویی معطر و مفید، توسط زنبورهای کارگر جمع آوری شده و به عنوان یک منبع تغذیه ای مهم، به داخل کندو عسل، آورده شده است. زنبورداران نیز با توجه به خاصیت مصرفی گرده گل برای انسان ها، این ماده را با نصب تله گرده گیرهایی در مسیر ورود زنبورها به داخل کندو، جمع آوری نموده و به صورت انواع پودر خالص، روانه بازارهای فروش نموده اند.

چرا گرده گل مصرف کنیم؟

این سوال می تواند به نوعی دیگر نیز بیان گردد که، مصرف گرده گل خالص و اصل، می تواند چه خواص دارویی و تغذیه ای را برای افراد داشته باشد؟ یا اصلا بهترین طریقه مصرف گرده گل، چیست؟
گفتنی است که در گرده گل، ترکیباتی چون انواع مواد معدنی، انواع ویتامین ها، کربوهیدرات ها و انواع اسیدهای چرب ضروری بدست آمده گه مصرف آن به عنوان یک مکمل غذایی، می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • گرده گل، سرشار از ماده ی معدنی روی بوده که با توجه به اینکه عامل اصلی مبتلا شدن مردان مسن به ورم پروستات، کمبود روی در بدنشان بوده، مصرف گرده گل می تواند سبب پبیشگیری از بیماری های پروستات گردد.
  • گرده گل شامل انواع پروتئین ها بوده که مصرف آن به عنوان یک مکمل مناسب به ورزشکاران توصیه گردیده است.
  • گفتنی است که گرده گل توانسته علائم دیابت را در بیماران دیابتی کاهش داده باشد.
  • مصرف گرده گل می تواند اثرات مثبت ضدناباروری را به همراه داشته باشد.

شایان ذکر است که گرده گل می تواند همواره با آب و یا عسل طبیعی مصرف گردد که توصیه شده در دو نوبت با فاصله 3 تا 4 ماهه در سال مصرف گردد.
حال آیا می دانید که امروزه با توجه به گسترش و رونق زنبورداری در استان لرستان، می توان بهترین و خالص ترین گرده گل را از مراکز معتبر فروش انواع محصولات زنبورعسل در لرستان خریداری کرد؟

گرده گل خالص

خرید گرده گل خالص

بله امروزه استان لرستان به دنبال دارا بودن استعدادی بالقوه در مراتع و پوشش گیاهی اکثر مناق خود، توانسته از جمله نام داران در تولید انواع محصولات زنبورعسل و به خصوص عسل طبیعی باشد که در حوزه مرغوبیت عسل طبیعی نیز رتبه اول را در کشور داشته است.
با توجه به اهمیت خرید گرده گل خالص و مصرف مرغوب ترین آن، شما می توانید با ارتباط داشتن با مراکز تولیدی انواع محصولات زنبورعسل در استان لرستان، گرده گل را با قیمت مناسبی در بسته بندی های گوناگون، خریداری کنید.