آیا می دانید که مصرف عسل گون ناب می تواند چه خواصی دارا باشد؟ آیا می دانید که امروزه بهترین عسل گون در شهر سمیرم تولید شده و از قیمت فروش خوبی برخوردار بوده است؟
عسل طبیعی ماده ای غذایی و دارویی بوده که در کشور ما، در سبد خرید اکثر خانواده های ایرانی قرار داشته و به عنوان یکی از پرفروش ترین مواد غذایی شناخته شده، از عسل طبیعی نام برده اند.
یک عسل طبیعی که از شهد گل های گیاهان معطر و مفید دارویی و با دخالت مستقیم زنبورعسل تولید گردیده، ماده ای سرشار از ترکیباتی خاص و منحصربفرد مانند انواع مواد معدنی مانند آهن و کلسیم، انواع ویتامین ها، کربوهیدراتها و از همه مهم تر، انواع مواد قندی ساده چون گلوکز و فروکتوز بوده که علاوه بر خواص درمانی بسیار، این ماده را به یکی از انرژی بخش ترین مواد غذایی شناخته شده نیز تبدیل نموده است.
با توجه به ترکیبات و خواص منحصربفرد مصرف عسل طبیعی، همواره شناخت تولیدکنندگان معتبر و عرضه کنندگان آنان، امری اساسی در خرید عسلی اصل و خالص بوده است.
آیا می دانید که امروزه در شهر سمیرم هم، یکی از انواع گونه های عسل طبیعی، یعنی عسل گون در مرغوبترین نوع خود تولید گردیده است؟ آیا با خواص مصرف عسل گون خالص، آشنایی داشته اید؟

عسل سمیرم

عسل گون سمیرم

امروزه در شهر سمیرم هم شاهد تولیدکنندگانی معتبر از عسل طبیعی به خصوص عسل گون بوده ایم که توانسته با دارا بودن طبیعتی بکر، به این مهم دست یابد و در راستای ارتقای سلامت افراد جامعه، نقش فزاینده ای را ایفا نموده باشد.
عسل گون، یکی از گونه های عسل دارویی و درمانی بوده که گفتنی است یکی از مرغوبترین گونه های آن، در سمیرم تولید و برداشت شده که مصرف آن می تواند خواص ذیل را دارا باشد:

  • ضدکم خونی و مفید برای بیماران دارای کم خونی.
  • درمان پوکی استخوان.
  • درمان دردهای مفصلی.
  • تقویت دستگاه گوارش.
  • درمان خشونت های سینه و حنجره.

برای آگاهی از شرایط ویژه فروش انواع عسل گون ناب و خالص سمیرم، می توانید با مشاورین و عرضه کنندگان معتبر آن ارتباط مستقیم داشته باشید.