به چه افرادی توصیه شده تا ژل رویال مصرف کنند؟ آیا می دانید که کدام عرضه کنندگان انواع ژل رویال ایرانی در استان اصفهان، معتبر بوده و قیمت خرید مناسبی را برای انواع محصولات زنبورعسل، ارائه داده اند؟
از جمله مواردی مهم که پیرامون افراد جامعه وجود داشته، این بوده که هنوز هم این افراد، عسل طبیعی را تنها فرآورده زنبورعسل می دانند و اطلاعات بسیار کمی پیرامون خواص دیگر محصولات و فرآورده های زنبورعسل، داشته اند.
ژل رویال، نام یکی دیگر از فرآورده های ارزشمند زنبورعسل بوده که توسط غدد مغزی موجود در سر زنبورهای کارگر تولید شده تا یک منبع تغذیه ای سرشار از انواع مواد معدنی و ویتامین ها، برای لاروها در 4 روز اول زندگی خود و زنبور ملکه، تا پایان عمر بیش از 6 ساله اش، باشد.
اهمیت وجود ژل رویال در کندو عسل به قدری بوده که بدون این ماده غذایی، ادامه حیات برای زنبورهای داخل کندو میسر نبوده است. ژل رویال ماده ای سفید رنگ و ژلاتنی با ترکیبات خاص ذیل بوده که گفتنی است مصرف آن حتی برای انسان ها هم می تواند خواص مفید درمانی را دارا باشد.

  1. انواع اسیدهای آمینه و چرب ضروری.
  2. انواع ویتامین هایی چون A ،B ،C و E.
  3. انواع مواد معدنی چون آهن، فسفر، پتاسیم، منگنز و کلسیم.
  4. کلاژن.
  5. استیل کولین.

حال آیا می دانید که زنبورداران، ژل رویال را چگونه به بازار عرضه کرده اند و مصرف این ماده ارزشمند، به چه افرادی توصیه گردیده است؟

ژل رویال ایرانی

عرضه ژل رویال و خواص آن

همانطور که متوجه نقش فزاینده ی وجود ژل رویال در کندو زنبورعسل شدید، باید بدانید که ترکیبات موجود در ژل رویال سبب شده تا مصرف این ماده نیز بتواند برای انسانها خواص درمانی فوق العاده ای را دارا باشد.
ژل رویال به صورت پودر و یا ترکیبی از عسل طبیعی به بازار عرضه شده که گفتنی است از آن فرآوره هایی چون قرص ژل رویال و کپسول ژل رویال نیز، به عرضه رسیده است.
گفتنی است که مصرف ژل رویال خواص درمانی بسیاری داشته و از جمله مهم ترین آنها، می توان به زوجهای جوانی اشاره داشت که مشکل اصلی آنان در نازایی و ناباروری، کمبود تعداد اسپرم و تخمک بوده است.
بله شایان ذکر است که ژل رویال دارای اسیدهای آمینه ای مهمی چون آرژین بوده که مصرف آن می تواند اثرات مفیدی را در درمان مشکلات نازایی و ناباروری، میان زوج های جوان، داشته باشد.
در پایان لازم است بدانید که توصیه شده تا ژل رویال به صورت زیر زبانی و آن هم ترکیب با عسل طبیعی مصرف گردد تا بتواند بهتر جذب خون گردد.
برای خرید انواع مرغوبترین ژل رویال ایرانی در بازارهای اصفهان، می توانید با کارشناسان مراکز معتبر فروش و عرضه مستقیم انواع محصولات زنبورعسل، ارتباطی مستقیم داشته باشید.