عسل شوید یکی از گونه های مفید عسل طبیعی تولید شده در کشور بوده که خواص منحصربفرد دارویی و تغذیه ای را به همراه دارد و در مراکز خرید معتبر، درجه یک ترین نوع آن به صورت عمده به فروش رسیده است.
عسل طبیعی را همه افراد در زندگی خود برای یکبار هم که شده، تجربه کرده اند و در این میان می توان مصرف کنندگان عسل را دو دسته کلی تقسیم بندی کرد:
دسته اول افرادی بوده اند که تنها قیمت عسل خریداری شده برایشان مهم بوده و بدون توجه به کیفیت عسل و حتی مرکز عرضه آن، کیفیت را فدای قیمت کرده و عسلی بی کیفیت را خریداری و مصرف می کنند.
اما دسته دوم، مصرف کنندگان جدی عسل طبیعی بوده اند که همواره به دنبال شناخت تولیدکنندگان و عرضه کنندگان معتبر عسل طبیعی در کشور بوده اند و حتی برای یک عسل مرغوب، حاضرند قیمت خوبی را هم بپردازند.
باید گفت که امروزه در بازارهای خرید و فروش عسل طبیعی، بیش از 50 تا 70 درصد انواع عسل های عرضه شده، تقلبی و مصنوعی بوده که به هیچ وجه مصرف آنها نمی تواند خواص منحصربفرد دارویی را داشته باشند و حتی ممکن است عوارضی را هم برای افراد برجای گذاشته باشند.
پس اگر شما هم جز دسته اول به عنوان مصرف کننده عسل بوده اید، باید بدانید که نخریدن عسل تقلبی و بی کیفیت و عدم مصرف آن، خیلی بهتر از مصرف عسلی نامرغوب بوده که می تواند سلامت شما را به خطر بیاندازد.
همواره مصرف کنندگان جدی عسل به دنبال آشنایی با خواص مصرف گونه های مختلفی از عسل طبیعی بوده اند تا با انتخابی درست، مناسب ترین عسل دارویی را جهت درمان مشکلات و امراض مبتلا به آن، خریداری کنید.
در کشور غنی ایران، یکی از گونه های مفید عسل دارویی، عسل شوید بوده که اگر در خالص ترین نوع خود خریداری و مصرف گردد، می تواند خواص مفیدی را برای انسان ها داشته باشد.

عسل شوید

خاصیت مصرف عسل شوید خالص

باید گفت که گیاه شوید، از جمله گیاهان دارویی مفید و شناخته شده در دنیا بوده که گونه ای از آن در استان فارس روییده است. عسل شوید از شهد گل های این گیاه تولید شده و دارای رنگ سبز تیره می باشد که برای مصرف خالص ترین نوع آن، خواص ذیل را برشمرده اند:

  • تقویت دندان ها و استخوان.
  • افزایش شیردهی مادران.
  • کاهش چربی خون و کلسترول های مضر خون.
  • ضدسرطان و درمان تپش های شدید قلب.

در مراکز معتبر فروش انواع عسل ایرانی، شما می توانید درجه یک ترین عسل شوید را به صورت عمده و با قیمتی مناسب خریداری کنید.