مرغوبترین عسل سدر یا عسل کنار، در کدام مرکز تولیدی، به عرضه رسیده و چه خواصی داشته است؟ چگونه می توان در بازار خرید و فروش عسل، عسل سدر طبیعی را با قیمت خوبی خریداری کرد؟
امروزه به جرئت می توان ادعا کرد که مصرف عسل طبیعی به طور روزانه برای تمامی انسان ها، خواص تغذیه ای و درمانی بسیاری را دارا بوده که همواره توصیه مشاورین تغذیه و گوارش را به دنبال داشته است.
اما در واقع باید گفت که هنوز هم تعداد افرادی که از خواص انواع گونه های عسل طبیعی تولید شده در کشور، آگاهی چندانی نداشته و حتی توانایی تشخیص عسل اصل از تقلبی را نداشته اند، فراوان بوده است.
آیا می دانید که گونه ای از عسل تولید شده در استان های جنوبی کشور، عسل سدر بوده که خواص مفید درمانی را دارا بوده است؟ چگونه می توان عسل اصل و غیرتقلبی خرید؟

عسل سدر

آشنایی با خواص عسل سدر

باید بدانید که در کشور مستعد ایران از نظر وجود انواع پوشش گیاهی گیاهان دارویی مفید، انواع گونه هایی از عسل طبیعی تولید گردیده که می توانند خواص منحصربفرد درمانی را برای انسان ها داشته باشند.
امروزه در استان های جنوبی کشور، استان هایی چون خوزستان و فارس، از جمله تولیدکنندگان معتبر انواع عسل طبیعی و شناسنامه دار به خصوص عسل سدر یا کنار بوده اند که توانسته اند مرغوبترین عسل سدر را روانه بازارهای فروش نمایند.
گفتنی است که سدر، نام درختی بوده که از آن خواص دارویی و درمانی بسیاری بدست آمده و از میوه های این درخت، با نام کنار، عسل سدر یا همان عسل کنار طبیعی تولید شده که می تواند سرشار از انواع ترکیبات مفید به خصوص ویتامین C باشد.
برای مصرف عسل سدر طبیعی، می توان خواص درمانی ذیل را نام برد:

  • تقویت کننده اعصاب.
  • مفید برای رشد کودکان.
  • تقویت قوای جنسی.
  • درمان کمر درد و تقویت موی سر.

با توجه به اینکه امکان تشخیص عسل اصل از تقلبی توسط اکثر مصرف کنندگان عسل وجود نداشته، بهترین راهکار خرید بدون دغدغه از عسل طبیعی، خرید آن از مراکز معتبر فروش انواع عسل ایرانی در کشور است.
امروزه شما می توانید با ارتباط داشتن با عرضه کنندگان و تولیدکنندگان معتبر عسل در استان های جنوبی کشور، عسل سدر خالص و اصل را با قیمت مناسبی خریداری کنید.