آیا می دانید که زهر زنبورعسل، چه خاصیت درمانی دارد؟ دستگاه زهر گیری زنبورعسل، توسط کدام مراکز فروش، با قیمت مناسبی عرضه گردیده است؟
گفته می شود که زهر زنبورعسل هم از جمله فرآورده های ارزشمند زنبورعسل بوده که امروزه توسط دستگاه هایی مخصوص از زنبورعسل استخراج شده و یکی از گران قیمت ترین فرآورده ی زنبورعسل نیز نام داشته است.
زهر زنبورعسل که توسط دو غده ی ترشح زهر در زنبورعسل، که یک غده بازی و یک غده اسیدی بوده، از همان روزهای بدو تولید زنبورعسل کارگر، تولید شده و تا 19 یا 20 روزگی این زنبورها ادامه داشته و از آن پس متوقف می گردد.
گفتنی است که در زهر زنبورعسل، بیش از 8 نوع پروتئین یافت شده و ترکیبات آن شامل انواع آنزیم ها و پپتیدها بوده است. با توجه به اینکه درصدی از مواد فرار در ترکیبات زنبورعسل وجود داشته، بلافاصله پس از استخراج، آن را خشک کرده و به همین صورت روانه بازار نموده تا در صنعت پزشکی مورد استفاده قرار بگیرد.

فروش زهر زنبورعسل

خاصیت درمانی زهر زنبورعسل

شایان ذکر است که از گذشته های دور، از زهر زنبورعسل، در درمان دردها و التهابات مفصلی بهره می برده اند و امروزه نیز علاوه بر آن، زهر زنبورعسل یک عامل درمانی در بیماری مشهور MS نام داشته است که نوعی بیماری با علت نامعلوم بوده است.
لازم به ذکر که ترکیباتی در زهر زنبورعسل وجود داشته که این ماده را یکی از مواد مهم در تولید انواع داروها در صنعت داروسازی نیز شناسانده است.
حال آیا می دانید که مشخصات دستگاه زهرگیری زنبورعسل چه بوده و قیمت خرید این دستگاه در بازار، چه نرخی داشته است؟ 

دستگاه زهرگیری زنبورعسل

همانطور که متوجه شدید، ترکیبات موجود در زهر زنبورعسل، سبب شد تا محققان با استفاده از روش هایی، اقدام به استحصال زهر از زنبورها نمایند که توانسته خواص منحصربفرد درمانی را نیز برای انسان ها برجای گذاشته باشد.

دستگاه زهرگیری زنبورعسل
، یکی از روش های جدید و مدرن، در جمع آوری زهر زنبورعسل بوده که بدون هیچ آسبی به زنبورهای کارگر، می تواند زهر را از زنبور استخراج نماید.
این دستگاه از دو قسمت صفحه دستگاه زهرگیری و شوکر تشکیل گردیده که با آسان ترین شیوه کاربری برای هر زنبورداری طراحی گردیده است و قابل اتصال به برق شهری و همچنین باطری 12 ولت می باشد.
شما می توانید بهترین و استانداردترین دستگاه زهرگیری زنبورعسل را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. برای کسب آگاهی بیشتر، می توانید با عرضه کنندگان معتبر در این حوزه، ارتباط مستقیم داشته باشید.