آیا می دانید که خواص انواع عسل های درمانی مانند عسل گون،عسل آویشن و دیگر گونه های عسل دارویی چیست؟ آیا می دانید که چگونه می توان خالص ترین نوع این عسل ها را در بازار ایران خریداری کرد؟
در حال حاضر باید این ادعا را پذیرفت که کشور ایران به دنبال دارا بودن طبیعتی بکر و تنوع بسیار فراوان در پوشش گیاهی مراتع و کوهستان های خود، یکی از پایگاه های مشهور در صنعت زنبورداری و تولید عسل طبیعی نام داشته و امروزه نام عسل ایرانی در کشورهایی چون، ترکیه، روسیه، عراق و امارات، نامی آشنا بوده است.
گفتنی است که با وجود تولیدکنندگان فراوانی که در جای جای کشور ما مشغول به این حرفه بوده اند، می توان استان هایی چون کردستان، همدان، لرستان، اردبیل، اصفهان و خوزستان را از جمله تولیدکنندگان معتبر عسل ایرانی نام برد که با توجه به وجود تنوع فراوانی که در پوشش  گیاهی خود داشته، انواع گونه هایی از عسل درمانی و دارویی را تولید و روانه بازارهای فروش نموده اند.
شایان ذکر است که در این میان، استان لرستان جایگاه نخست در زمینه مرغوبیت عسل طبیعی در کشور داشته و استان هایی چون همدان و اردبیل، از میزان تولیدات فراوانی برخوردار بوده و حتی آمارها حاکی از تولید بیش از 9 درصد عسل کشور توسط استان همدان، بوده است.
اما آیا می دانید که امروزه تمامی مصرف کنندگان عسل دارویی می توانند با ارتباط داشتن با مراکز فروش معتبر این تولیدکنندگان، خریدی بدون دغدغه از عسل طبیعی داشته باشند؟ آیا با خواص انواع عسل های درمانی آشنا بوده اید؟

عسل درمانی

خواص انواع عسل درمانی

بله باید گفت که خوشبختانه امروزه در مناطق گوناگونی از کشورمان، شاهد تولید گونه های متفاوت و پرخاصیتی از عسل دارویی بوده ایم که مصرف هر یک از آنها، می تواند خواص منحصربفرد دارویی و درمانی را برای انسان ها داشته باشد.
در حال حاضر در مراکز فروش معتبر عسل ایرانی که حتی امکان خرید به شیوه اینترنتی را هم برای مصرف کنندگان در سراسر کشور به وجود آورده اند، انواع عسل های درمانی ذیل به در بسته بندی های نیم کیلویی و یک کیلویی، به فروش رسیده است:
عسل آویشن: تولید شده از شهد گل های گیاه آویشن و سرشار از انواع ویتامین های A و E که مصرف خالص ترین نوع آن در درمان مشکلاتی چون، تنگی نفس، دردهای عادت ماهیانه و سردردهای شدید موثر بوده و آن را مفید برای دیابتی ها نیز دانسته اند.
عسل گون: از جمله مشهورترین و پرفروش ترین عسل های دارویی بوده که دارای رنگ روشن می باشد و مصرف آن می تواند در درمان سنگ کلیه و کم خونی موثر باشد و به افراد دارای کم خونی به شدت توصیه گردیده است.
عسل گشنیز: عسلی عقیقی رنگ و دارای خواصی چون مقوی معده، رفع سوء هاضمه، دفع کننده سموم بدن و مفید برای درمان آفت دهان بوده است.
عسل عناب: تولیدی استان خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند بوده که به سبب دارا بودن کمتر از یک درصد ساکاروز، از جمله مرغوبترین نوع عسل های دارویی نام داشته و مفید برای کاهش کلسترول و چربی خون بوده است.
و انواع بسیار فراوانی از عسل های دارویی که تمامی آنها با بهترین کیفیت و بسته بندی آماده عرضه به مصرف کنندگان و مشتریان در سراسر کشور بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با کارشناسان و مشاورین در این حوزه فروش عسل ناب ایران، ارتباط مستقیم داشته باشید.