آیا می دانید که مصرف عسل اکالیپتوس چه خواص دارویی و درمانی را برای شما داشته است؟ آیا می دانید که درجه یک ترین عسل اکالیپتوس امروزه در سایت های معتبر اینترنتی قابل خریداری می باشد؟
عسل طبیعی از جمله مهم ترین و مقوی ترین فرآورده های زنبورعسل بوده که از گذشته های دور تا به امروزه، تمامی انسان ها از خواص شگفت انگیز و مفید این ماده ی ارزشمند، بهره برده و نقش فزاینده ی مصرف عسل را در ارتقای سطح سلامت جامعه، دیده اند.
با توجه به اینکه این عسل طبیعی و کاملا خالص بوده که سرشار از خواصی مفید و مهم می باشد، این نگرانی برای مصرف کنندگان عسل وجود داشته که هنگام خرید عسل، خالص ترین نوع آن را خریداری نموده باشند، چرا که متأسفانه افرادی سودجو، انواع عسل های تقلبی و مصنوعی را گاها به جای عسل خالص و اصل به عرضه رسانیده اند که مصرف آنها هیچگونه ارزش دارویی و تغذیه ای خاصی نداشته است.
مصرف کنندگان جدی عسل، همواره در بازارهای خرید و فروش عسل، به دنبال شناخت تولیدکنندگان و مراکز خرید معتبر بوده و در درجه بعدی همواره به دنبال گونه ای مفید و پرخاصیت از انواع گونه های عسل طبیعی تولید شده در کشور بوده اند که شاید درصد بالایی از افراد جامعه، پیرامون این گونه از عسل های دارویی، اطلاعات آنچنانی نداشته اند.
آیا می دانید که یکی از گونه های مفید عسل تک گل و دارویی، عسل اکالیپتوس بوده که امروزه خریداری درجه یک ترین نوع آن از طریق سایت های اینترنتی معتبر امکان پذیر بوده است؟

عسل اکالیپتوس

خواص مصرف عسل اکالیپتوس

با توجه به موارد ذکر شده، باید متوجه شده باشید که کیفیت عسل خریداری شده از ارزش بالایی برخوردار بوده و اگر می خواهید که از تمامی خواص یک عسل بهره ببرید، به دنبال تهیه یک عسل کاملا خالص و طبیعی باشید.
همانطور که می دانید، کشور ما غنی از انواع گیاهان دارویی مفید و پرشهد بوده که سبب شده تا امروزه صنعت زنبورداری از جمله تجارت های پررونق در کشور لقب گرفته و گونه های مختلفی از عسل طبیعی توسط تولیدکنندگان معتبر، به عرضه رسیده است.
اکالیپتوس یا Eucalyptus نام درختی چند ساله و بومی کشور استرالیا بوده و گل های آن از درصد بالایی شهد برخوردار بوده، که همین امر سب گردیده تا مورد علاقه زنبورهای عسل نیز قرار بگیرد.
اکالیپتوس در کشور ما، در مناطقی چون دشت های مرکزی ایران و در شهرستان های فسا، خور و بیابانک و جهرم، رویش داشته و اکثر زنبورداران برای تولید عسل اکالیپتوس از شهد گل های این گیاه، اقدام به بردن کلنی زنبورعسل خود به این مناطق نموده اند.
با توجه به مرغوبیت عسل تولید شده از اکالیپتوس، گفتنی است که این عسل دارای رنگ سبز تیره بوده و مصرف خالص ترین نوع آن می تواند خواص ذیل را دارا باشد:

  • درمان سرماخوردگی و بهبود آنفلونزا.
  • بهبود برونشیت و مالاریا.
  • درمان تنگی نفس و آسم.
  • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن.
  • درمان جای زخم و سوختگی.

با توجه به اینکه امروزه، به صرفه ترین و آسانترین روش خرید، وجود سایت های معتبر اینترنتی بوده، خوشبختانه شما می توانید عسل اکالیپتوس خالص و درجه یک را با قیمتی مناسب از سایت های معتبر اینترنتی خریداری کنید.