آیا می دانید که عسل کنار در کدام یک از استان های کشور برداشت می گردد؟ آیا با فواید مصرف عسل کنار خالص و طبیعی، آشنایی داشته اید؟
به طور قطع به یقین می توان ادعا کرد که امروزه، در میان تمامی خانواده های ایرانی، عسل طبیعی از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و همواره انسان ها از این ماده غذایی، در صبحانه و یا میان وعده های غذایی استفاده نموده و از خواص آن بهره برده اند.
بله در دنیای امروزی که متأسفانه با توجه به عادت های ناپسند غذایی که درصد بالایی از افراد جامعه داشته اند، بنظر می رسد که یک محصول کاملا گیاهی و طبیعی چون عسل، می تواند نقش فزاینده ی تغذیه ای و درمانی را برای انسان ها دارا باشد.
تمامی مصرف کنندگان عسلی که کمی به فکر سلامت خود بوده و تنها خرید و مصرف عسل را مهم نمی دانند؛ باید گفت که با توجه به وجود بالای 50 درصدی انواع عسل های تقلبی و مصنوعی در بازار، باید در شناخت مراکز فروش معتبر و مجوزدار، تلاشی جدی نمایند و به هیچ عنوان کیفیت را فدای قیمت نکنند، چرا که در این مورد خاص، کیفیت خیلی مهم تر از قیمت آن بوده است.
در کشور ما با توجه به اینکه از تنوع بسیار زیادی در پوشش گیاهی گیاهان دارویی برخوردار بوده، زنبورداران تقریبا از هر گیاه دارویی و پرشهد، عسل طبیعی تولید نموده اند که خواص خود آن گیاه را در درصد بالاتری دارا بوده و به سبب طعم شیرین و خوشمزه ای که داشته اند، مورد توجه مصرف انسان ها قرار گرفته اند.
حال آیا می دانید که عسل کنار چگونه عسلی بوده و چه خواص مصرفی را دارا می باشد؟ آیا می دانید که عسل کنار در کدام یک از استان های کشور، تولید انبوه داشته است؟

عسل طبیعی

فواید عسل کنار طبیعی

درچتچه ی سدر نام گیاهی است که در کشور ما در استان های جنوبی کشور مانند خوزستان، شیراز و بوشهر روییده و دارای میوه هایی دوکی شکل با نام کنار بوده که میوه ای نارنجی رنگ و سرشار از ویتامین C بوده است.
گیاه سدر از جمله گیاهان دارویی مفید در طب سنتی بوده که امروزه زنبورداران از میوه این گیاه که کنار نام داشته، عسلی با نام عسل کنار را تولید نموده که با نام دیگر عسل سدر هم مشهور بوده است.
گفتنی است که اگر عسل کنار در خالص ترین نوع خود تولید و در نهایت به مصرف توسط انسان ها رسد، می تواند خواص درمانی بسیاری را دارا باشد که در اینجا به برخی از این خواص اشاره شده است:

  • مصرف عسل کنار در درمان ناتوانی های جنسی و تحریک قوای جنسی بسیار زیاد موثر بوده است.
  • با مصرف عسل کنار می تواند انگل و کرم روده و معده را برطرف کرد.
  • عسل کنار طبیعی در بهبود گرفتگی عروق و پیشگیری از سرطان مفید می باشد.
  • مصرف عسل کنار جهت تسریع در رشد کودکان، به آنها توصیه گردیده است.

شما می توانید بهترین و خالص ترین عسل کنار یا عسل سدر را از مراکز فروش معتبر در کشور به طور مستقیم و با قیمتی بسیار مناسب تر خریداری کنید.