چگونه می توان از خواص مصرف عسل مریم گلی طبیعی آگاهی پیدا کرد؟ آیا می دانید که امروزه مراکز معتبر عرضه انواع عسل ایرانی، فروش ویژه با قیمت مناسبی را برای عسل مریم گلی داشته اند؟
امروزه با توجه به وجود تنوع فراوان در پوشش گیاهی اکثر مناطق کشور، شاهد تولید انواع گونه های مختلفی از عسل تک گل و یا عسل دارویی بوده ایم که از یک گیاه غالب در یک منطقه خاص برداشت گردیده و خواص دارویی منحصربفرد آن گیاه را دارا بوده است.
گیاه مریم گلی، گیاهی چند ساله و علفی با ارتفاع نزدیک به نیم سانتی متر بوده که دارای برگ هایی کرک دار و سبز رنگ و گل هایی آبی یا ارغوانی می باشد. این گیاه عمدتا در مناطق معتدله روییده و دارای طعم و رایحه بسیار خوشبو و در مقابل دارای مزه ای تلخ بوده است.
گیاه مریم گلی در کشور ما در استان هایی چون آذربایجان غربی و گیلان از رویش خوبی برخوردار بوده و جالب است بدانید که از جمله گیاهان مفید برای تولید عسل سفید و خام نیز نام داشته است.
گفتنی است که از شهد گل های گیاه مریم گلی، در فصل تابستان که گل های این گیاه شروع به ظاهر شدن نموده، عسلی کهربایی روشن با نام عسل مریم گلی را تولید نموده اند که اگر در مرغوبترین و خالص ترین نوع خود تولید و برداشت گردد، می تواند خواص دارویی و درمانی مفیدی را دارا باشد.

عسل مریم گلی

خواص عسل مریم گلی

همانطور که می دانید، عسل کاملا خالص و ارگانیک، از خواص درمانی بسیار موثری برخوردار بوده و می تواند در ارتقای سطح سلامت افراد جامعه، نقش فزاینده ای را دارا باشد. به همین سبب همواره توصیه شده تا عسل خالص و مرغوب را از مراکز معتبر و مجوزدار خریداری کنید.
عسل مریم گلی خالص و طبیعی، می تواند خواص مصرفی ذیل را برای افراد دارا باشد:

  • کاهش دهنده فشار و قند خون.
  • درمان نفخ معده و سوء هاضمه.
  • مفید برای درمان اختلالات قاعدگی.
  • ضداسهال.
  • برطرف کننده آفت دهان.

برای آگاهی از شرایط ویژه فروش بهترین عسل مریم گلی توسط مراکز فروش معتبر در سراسر کشور، می توانید با مشاورین و کارشناسان در این حوزه، ارتباط مستقیم داشته باشید.