آیا با نام عسل اسطوخودوس آشنایی داشته اید؟ در چه مواردی مصرف عسل اسطوخودوس می تواند خواص درمانی خاصی را دارا باشد؟ آیا می توان عسل اسطوخودوس طبیعی را به صورت اینترنتی خریداری نمود؟
همانطور که می دانید امروزه تقریبا از هر نوع گیاه دارویی مفید در دنیا، انواع گونه های مختلفی از عسل طبیعی تولید می گردد که می توانند با ترکیباتی که شهد گل های آن گیاه داشته، ترکیبات و حتی خواص منحصربفرد خود را دارا باشند.
در میان این تعداد انواع مواد غذایی مضر و در خطر افتادن سلامت اکثر انسان های جامعه، بدون شک مصرف عسل طبیعی و اصل می تواند بهترین راهکار برای حفظ سلامت جسم و روح افراد جامعه باشد و خوشبختانه شاهد تولید انواع عسل های ناب و ممتاز ایرانی در کشور بوده ایم.
بنظر می رسد که تولیدکنندگان معتبر عسل در کشور، با راه اندازی سایت های اینترنتی معتبر و ایجاد امکان خرید به شیوه اینترنتی، می توانند با هرچه آسانتر نمودن روش های خرید محصولی به ارزشمندی عسل طبیعی، گامی مهم در راستای ارتقای سطح سلامت افراد جامعه بردارند.
بدون شک شما هم تاکنون نام گیاه دارویی ارزشمند اسطوخودوس را شنیده اید. آیا می دانید که امروزه از این گیاه دارویی مفید نیز عسل طبیعی به نام عسل اسطوخودوس تولید شده که می تواند خواص درمانی خوبی را دارا باشد؟

عسل اسطوخودوس

آشنایی با عسل اسطوخودوس

گیاه اسطوخودوس، از دسته گیاهان گلدار و در گروه خانواده نعناعیان قرار داشته که دارای گل هایی کوچک به رنگ آبی تا قرمز مایل به بنفش بوده و امروزه آن را به عنوان یکی از خوشبوترین گیاهان دارویی در دنیا می شناسند که از اسانس آن در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی هم بهره برده اند.
گفتنی است که گیاه اسطوخودس در کشورهایی چون ایران، چین، هند، کانادا و دیگر کشورهای اروپایی به طور خودرو، روییده است و در بسیاری از غذاهای خوارکی کشورهای آسیایی و اروپایی وجود داشته است.
با توجه به رایحه مطبوع این گیاه و شهد شیرین آن، زنبورهای عسل علاقه زیادی به جمع آوری شهد گل های این گیاه و در نهایت تولید عسل اسطوخودوس داشته اند و امروزه شاهد عسلی طلایی رنگ با نام عسل اسطوخودوس بوده ایم.
شایان ذکر است که برای مصرف عسل اسطوخودوس، خواص زیادی را برشمرده اند که در اینجا به چند مورد اشاره شده است:

  • عسل اسطوخودوس یکی از خاص ترین گونه های عسل طبیعی برای پیشگیری از سرطان و حتی بیماری های صعب العلاج است.
  • تقویت کننده معده و درمان اختلالات خواب.
  • درمان کننده مشکلات تنفسی و رفع سرگیجه های عصبی.
  • بهبود شدت کم خونی در افراد و تقویت معده و درمان سرماخوردگی.

با خرید به شیوه اینترنتی انواع عسل طبیعی به خصوص عسل اسطوخودوس طبیعی که توسط تولیدکنندگان معتبر در کشور روانه بازارهای فروش شده اند، خریدی بدون نگرانی از کیفیت و قیمت عسل را تجربه خواهید نمود.