آیا می دانید که امروزه امکان آن وجود داشته تا انواع عسل های دارویی طبیعی تولید شده توسط تولیدکنندگان معتبر در کشور، به خصوص عسل ناب آویشن را با قیمت مناسب به صورت اینترنتی خرید نمایید؟
در دنیای امروزی شاید اگر بخواهید یکی از تجارت های پرسود و بسیار ارزشمند را معرفی نمایید، یکی از گزینه های این امر قطعا تجارت عسل طبیعی بوده، چرا که نمی توان از نقش فزاینده ی درمانی و تغذیه ای آن از گذشته تا به امروزه چشم پوشی نمود.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید علاوه بر نقش تغذیه ای و درمانی عسل طبیعی، وجود درصد معینی آب در ترکیبات آن، سبب شده تا عسل به یکی از دیر فاسدترین و یا به عبارتی به سخت فاسدترین ماده ی غذایی شناخته شده تبدیل گردد و همین امر سبب شده تا امروزه بحث نگه داری و صادرات آن، تجارتی بسیار مناسب در جوامع گوناگون دنیا باشد.
اما در حال حاضر با توجه به دنیای الکترونیکی امروزی، یکی از اقتصادی ترین و بهترین روش هایی که تولیدکنندگان توانسته محصولات خود را به عرضه برسانند، ایجاد سایت هایی معتبر و به وجود آوردن امکان خرید به شیوه اینترنتی بوده است، مخصوصا پیرامون عسل طبیعی، که در امر سلامت انسان نقش مهمی را دارا می باشد.

خرید اینترنتی عسل طبیعی

همانطور که متوجه شدید، خرید اینترنتی، متداول ترین روش خرید در این روزگاران بوده و مشتریان می توانند با اعتماد به تولیدکنندگان، خریدی کاملا امن و تضمین شده از لحاظ قیمت و کیفیت را تجربه نمایند.
بله امروزه در کشور ایران، تولیدکنندگان معتبر در استان هایی از کشور مانند همدان، اردبیل و یا لرستان، توانسته اند انواع عسل مرغوب تولیدی خود به خصوص عسل آویشن را به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب به فروش برسانند تا افراد در جای جای کشور بتوانند خریدی آسان و بدون اتلاف هزینه اضافی و وقت داشته باشند.
حال این سوال برایتان پیش می آید که کدام استان ها در تولید عسل آویشن در مرغوبترین نوع خود موفق بوده و اینکه خواص مصرف عسل آویشن چه بوده است؟

تولید عسل آویشن و خواص مصرف آن

عسل آویشن، یکی از گونه های دارویی عسل های طبیعی و تولید شده از شهد معطر گیاه آویشن بوده که این گیاه در اکثر مناطق معتدل کشور روییده و به سبب دارا بودن اسانس هایی در گل هایش، رایحه خوشی دارا می باشد که آن را به عنوان ادویه در آشپزی هم محبوب دانسته اند.
عسل آویشن، عسلی سرشار از انواع ویتامین هایی چون A ،B و E، طبعی گرم و خشک و دارای رنگ قرمز می باشد که امروزه به جرئت می توان گفت که استان لرستان از جمله تولیدکنندگان معتبر عسل آویشن در کشور نام داشته و گفتنی است که این استان رتبه نخست را در حوزه مرغوبیت عسل تولیدی در کشور را دارا بوده است.
عسل آویشن علاوه بر خواص عمومی که همه انواع عسل های طبیعی داشته اند می تواند خواص دیگری چون درمان دردهای دوران قاعدگی، درمان تنگی نفس، بهبود گلودرد و سرفه های شدید، ضدتشنج و مفید برای درمان دردهای مفصلی را دارا باشد.
شایان ذکر است با توجه به اینکه تنها افراد دیابتی پیرامون مصرف عسل طبیعی دارای محدودیت هایی بوده و مصرف عسل برای آنان با مشورت پزشک مجاز می باشد، یکی از انواع عسل های مفید برای بیماران دیابتی را عسل آویشن معرفی نموده اند.