آیا می دانید که فرصت ویژه برای خرید بدون دغدغه از انواع عسل های کوهی به وجود آمده است؟ در حال حاضر حراج آنلاین با قیمت ارزانتر انواع عسل های کوهی و طبیعی ناب کشور، به مدت محدود آغاز گردیده است.
عسل طبیعی و کاملا ارگانیک که از مراتع و کوهستان های پر از انواع پوشش گیاهی غنی و گیاهان پرشهد دارویی، تولید گردیده، بدون شک نیاز امروزی افراد جامعه، با توجه به ورود انواع و اقسام مواد غذایی و مضر و داروهای شیمیایی موجود بوده است.
عسلی که از کوهستان تهیه گردیده، عسلی سرشار از انواع ترکیباتی چون املاح معدنی و مواد آلی مانند کلسیم، پتاسیم و آهن، انواع ویتامین ها و مواد مغذی، مقداری پروتئین و فاقد نمک بوده و مصرف روزانه آن، به تمامی افراد توصیه گردیده است.
شایان ذکر است که مصرف انواع عسل های کوهی، می تواند خواص درمانی بسیاری را دارا باشد و از این بین می توان به درمان ناراحتی های گوارشی، کلیوی و قلبی اشاره نمود.
عسل های کوهی با نام دیگر عسل وحشی، امروزه با توجه به استعداد مناسب اکثر مناطق و کوهستان های کشور، در استان هایی چون اردبیل و کوه سبلان، استان لرستان، استان البرز و شهرستان طالقان، استان همدان و کردستان، از جمله مرغوبترین انواع عسل های تولیدی در کشور بوده که گفتنی است استان اردبیل در میزان تولید انواع عسل، و استان لرستان در کیفیت بالای عسل تولیدی، جایگاه مناسب تری را در میان دیگر تولیدکنندگان انواع عسل کوهی طبیعی داشته اند.
حال آیا می دانید که خواص انواع عسل های کوهی چه مواردی بوده است؟

خواص درمانی عسل کوهی طبیعی

مصرف عسل کوهی طبیعی در صورتی که در اصل ترین نوع خود و از مراکز تهیه معتبر، خریداری گردد، می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • درمان سوختگی ها و تب خال.
  • درمان آنفلونزا و سرماخوردگی های شدید.
  • درمان کم خونی و مشکلات قلبی.
  • موثر در رفع ترشی و نفخ معده.
  • درمان فشار خون و اشتهاآور.

خوشبختانه امروزه عرضه کنندگان مستقیم انواع عسل کوهی در کشور، عسل هایی چون عسل گون، عسل گشنیز، عسل آویشن و عسل چندگیاه تولیدی در کوهستان را با قیمت ارزانتری برای مدت محدودی در سایت های اینترنتی معتبری به حراج می رسانند و مشتریان می توانند برای کسب آگاهی بیشتر پیرامون چگونگی خرید و سفارش این عسل ها، با نمایندگان و کارشناسان در این حوزه، ارتباط داشته باشند.