آیا می دانید که تولیدکنندگان عسل در استان لرستان، از جمله مشهورترین تولیدکنندگان طبیعی ترین عسل در کشور ما نام داشته اند؟
با توجه به اهمیت بالای مصرف عسل در کشور ما، همواره تولیدکنندگان آن در استان هایی چون کردستان، اردبیل و لرستان بیکار ننشسته اند و همواره در رقابت بر سر تأمین نیاز بازارهای فروش عسل، این ماده پرارزش غذایی و دارویی بوده اند.
اما در این بین به جرئت می توان سهم استان لرستان را پیرامون تولید طبیعی ترین و اصل ترین نوع عسل، بیشتر از سایرین دانست، که البته مشاهده آمار و ارقام موجود شاهدی بر این ادعاست.
استان لرستان دارای طبیعت غنی از گل ها و گیاهان دارویی مناسبی بوده و با توجه به وجود فعالان در حوزه زنبورداری در این استان، تولید عسلی طبیعی و اصل کاملا در دسترس بوده و یکی از عمده نگرانی های مصرف کنندگان عسل، یعنی تهیه اصل ترین نوع آن، با وجود عسل لرستان در بازارهای فروش از میان رفته است.
مصرف عسل خواص درمانی بسیاری را داشته و شاید درمان مشکلات گوارشی و خونساز بودن آن، از مهم ترین آنها باشد. برای تهیه عسل طبیعی و درجه یک استان لرستان، می توانید با مشاورین فروش در این حوزه، در ارتباط باشید.